zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten, en hij is pas vier dus ik hoop nog heel wat jaartjes van hem te mogen genieten.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
superrizzo schreef:Mensen zeggen hier dingen als ''als hij dood is heb je er niets meer aan'' of ''Dan heb je hoge DA rekeningen'' Of ''Dan koop ik mijn droompaard''.
Nu is hier mijn vraag .....
Kopen jullie dan een paard om weer te verkopen voordat ze doodgaan en/of een DA rekening krijgen ?
Je weet immers dat je paard een keer doodgaat en dat er DA kosten kunnen komen.
Dan nog zoiets ''dan koop ik mijn droompaard''
Ik neem aan dat je dat meteen doet toch ???
Of koop je eerst een leuke goedkoop 2e handsje
pharagirlke schreef:Amber7777 schreef:
Béétje overdreven? Niet iedereen heeft de luxe om zo'n bod te weigeren.
Amber7777 schreef:Ja ik heb ook "niet de luxe"! Ik woon in een normale wijk in een gewoon klein, gezellig huisje!
En al gaf je mij AL HET GELD VAN DE WERELD mijn Dieren zijn belangrijk en doe ik noooooooooooooit weg!!!!
pharagirlke schreef:Amber7777 schreef:Ja ik heb ook "niet de luxe"! Ik woon in een normale wijk in een gewoon klein, gezellig huisje!
En al gaf je mij AL HET GELD VAN DE WERELD mijn Dieren zijn belangrijk en doe ik noooooooooooooit weg!!!!
Dat noem jij niet de luxe hebben? Ik noem at al aardig luxueus. Ken mensen die zichzelf een hoop ontzeggen voor hun dier een goed leven te geven. Meer dan wat jij nu doet.
pharagirlke schreef:Je kan je een beetje meer in iemand anders positie verplaatsen en je reactie dat iemand die zijn of haar paard verkoopt voor dat geld per definitie niet van het dier houd wat nuanceren.
Maar dan je moet ook begrijpen dat ik mijn dieren gewoon nooit zou verkopen!
Debbie schreef:Amen.. Dat zei ik eerder ook al maar toen werd ik als gek verklaard
Ik hou nog zo veel van mijn paard maar hij kan ook morgen dood in zijn box liggen.
Ik denk dat de meeste mensen die hier zeggen; Ik zou hem noooit verkopen uberhaupt nog nooit
een paard of pony hebben verkocht. Ik heb al een aantal keer afscheid moeten nemen omdat ik bijv.
te groot werd... Nou janken janken janken natuurlijk, maar als je weet dat ze een goed huis krijgen
kan ik dr echt wel mee leven! En het klinkt raar.. maar dat afscheid nemen went wel