Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buxy schreef:Donderdag hebben ze reflecterende bandjes met lampjes in de aanbieding bij de lidl, ik gebruik deze altijd met rijden in het donker, 1tje aan m'n hoofdstel, 1tje in de staart van m'n paard 1 aan m'n been en 1 aan m'n laars.
Bij de halforts betaal je ongeveer 6 euro voor 1 bandje, bij lidl zijn ze 2 voor 4euro geloof ik.
yvonnedv schreef:Buxy schreef:Donderdag hebben ze reflecterende bandjes met lampjes in de aanbieding bij de lidl, ik gebruik deze altijd met rijden in het donker, 1tje aan m'n hoofdstel, 1tje in de staart van m'n paard 1 aan m'n been en 1 aan m'n laars.
Bij de halforts betaal je ongeveer 6 euro voor 1 bandje, bij lidl zijn ze 2 voor 4euro geloof ik.
Ik doe ze altijd om de benen van de pony, zit meer op autohoogte en omdat de benen bewegen valt het meer op.
Bij de Lidl in Wolvega hebben ze nog volop kinderrijhandschoenen liggen.
taverno schreef:Die was zeker super!! Als die er weer is neem ik gelijk 5 flessen mee hahaha.Meestal hebben ze paardenspullen in het voorjaar,rond april zoiets.
Ik vind het aanbod steeds beperkter worden.
Ik zit nog steeds te wachten tot ze weer eens rijhandschoentjes(geen kindermaten)hebben en anti-klit/glansspray,die was super
maar dat is al weer 4 jaar geleden dat ze die hadden.
Keeeell__ schreef:x_Marr - sorry dat t zo groot moest.En ik heb het plaatje op google gevonden en weet niet van wie het is dus kan het ook niet vragen..
Pikeur - ik PB je even.
x_Marr schreef:Keeeell__ schreef:x_Marr - sorry dat t zo groot moest.En ik heb het plaatje op google gevonden en weet niet van wie het is dus kan het ook niet vragen..
Pikeur - ik PB je even.
Dat is onzin, als je hem namelijk vindt via google kom je op dit topic uit en dan kan je zo zien dat ik hem geplaatst heb. Als je duidelijk wil maken welke deken je bedoelt is het netter om een foto te pakken zonder pony of paard er bij op.
En daar kan je dus ook het antwoord op je vraag vinden.