Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leintje_
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 23:41

Ik schaam me ook niet hoor :n Ben vandaag nog in mijn rijkleren naar het postkantoor geweest, had me al omgekleed voor les, en had geen zin me weer om te kleden, omdat ik ff 5 minuten naar het dorp moest.

Bonita_Bon

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 23:42

Zo'n paardrijbroek staat me waanzinnig en die leren laarzen eronder hebben ook wel wat ruigs ;-)
Oftewel: nee totaal niet, voel me er prima bij!

marinkaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:01

nee , maar als ik bijv. naar de stad ga trek ik tog liever een spijkerbroek aan maar naar het winkel centrum/op straat maakt het me egt niets uit hoor. :D

Ponyruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:08

bij mij ligt het er en beetje an wat ik moet doen .. snel wat gaan pinnen ov zo find ik niet erg maar zou zo liever geen bodschappen moeten doen echt maar als het moet bev. te lang bij hed paard gewest en geen tijd om te duschen vordat alles dicht gaat ...

op straat find ik het geen probleem

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:12

Ik schaam me ook niet :n

SANNExREBEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:16

Mijn vriend vind dat ik een lekkere kont heb in m`n rijbroek dus schaam me niet :D!

Haha nee , even zonder gein .. Nee ik schaam me niet , ik zou als het moet hele dagen in m`n rijbroek kunnen lopen .
Als ie écht stinkt gaat ie de was in , dus dat zou ook allemaal wel meevallen .
En al vinden anderen dat ie stinkt , nou en ? Ik loop in de winkel hooguit z`n 10 sec. bij ze in de buurt . Nou dan kunnen ze die 10 sec. ook wel even hun adem inhouden hoor :7 .
Nee , ik loop fijn in m`n rijkloffie rond :D

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:20

nee, inmiddels heb ik daar al geruime tijd geen last meer van..

Liep een poosje in die walgelijke thermolaarzen, die gingen wel erg ver in de supermarkt! Maar die heb ik ingeruild voor veel degelijkere mountain horse laarzen.

Soms stink ik wel, maar dan moeten mensen maar niet zo dicht bij me staan!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 23:17

Had vandaag wedstrijd. Na afloop samen met vriendin in onze wedstrijdoudfit (nou ja, het jasje hebben we in de auto gelaten ;)) bij de mac wezen snacken.. Je zag mensen echt kijken en hun neus ophalen! Lekker schijt hoor. Paardenmensen mogen ook wel is maccen ;)

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 23:29

alleen als ik na het rijden naar de winkel ofzo ga, dan schaam ik me wel want ik ben dan bang dat ik zo stink dat de mensen het kunnen ruiken :+
maar voordat ik naar de paarden ga, ga ik gerust nog even langs het winkelcentrum

xKatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 23:36

In paardrijbroek met jodphurs aan niet. Maar mijn felgekleurde paardrijsokken erboven en al het stof/de geur dat aan me zit is wat minder :+
Ik vind het geen probleem om met mijn paardrijbroek bij de paarden te zijn, erheen te gaan of thuis rond te lopen, maar als ik ergens anders heen ga doe ik toch het liefst iets anders aan. Maar als het niet anders kan is het jammer :P

luana21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:15

:n ik schaam me ook niet.

tjelle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:19

Ik woon in mijn rijbroek! ik doe er alles mee

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:07

Het interesseert me geen moer! Ik ben zelfs wel eens met mijn vieze paardrijkleren parfum wezen kopen bij de Douglas :D Toen had je de mensen moeten zien kijken! Ik vind het ook niet lekker zitten om zonder te douchen andere kleren dan paardenkleren aan te trekken. Ik kom overal in mijn paardenoutfit!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:15

Mij maakt het ook echt niks uit. Ik loop rustig de hele dag erin. Doe er boodschappen in enzo. Bijv in het weekend dan ga ik 's middags naar mijn paard en ik trek me kleren al aan na het douche. Wat ik dan ook allemaal moet doen intresseert me niks ik doe het allemaal in mijn paardenkleren.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 19:58

@ Angelita: is dat dan misschien ook een reden geweest dat je gestopt bent met paardrijden? Want je loopt dus het liefst never nooit in die stinkende kleding rond maar vond je het dan niet erg om bij de paarden vies te worden? Als ik bij mijn paard ben kan het me niks schelen als ik in de stront stap, ik heb toch m'n oude kleding aan :P

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 19:59

@ Nann: ik douche meestal nadat ik bij mn paard geweest ben. Dan denk ik: ik wordt daar toch vies dus dan douche ik later wel :P

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 20:00

Ik schaam me ook niet, behalve wanneer ik weet dat een leuke jongen daar of daar is,
dan wil ik nog wel eens koppig doen _O- Verders vind ik het absoluut niet belangrijk ;) Laatst ging ik nog met
mijn hoofd vol drop-liksteen door 't dorp heen! Oke, stiekem wist ik niet dat dat erop zat, maar hé, ik leef nog! :D

lollypopluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 20:07

Als ik klaar ben met rijden dan kleed ik me thuis altijd weer om en anders ga ik gewoon spelen in mijn rijbroek.

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 20:13

Wihiihhiihi. Ik was in Frankrijk dit voorjaar met een vriendin, om de hele week paardterijden. En we liepen natuurlijk constant in paardrijkleren... we gingen boodschappen toen met haar ouders in zo'n heeeeeeeel groot winkelcentrum, iedereen zat ons aan te kijken, 1. omdat we er buitenlands uitzagen natuurlijk, maar wat bleek.... we hadden onze paardijkleren(+laarzen) nog aan :') Toen voelde ik me wel even uh... tja... raar.
Maar eigenlijk kan het me niets schelen! Het liefst loop ik constant in mijn p kleren rond :D

xPaardengek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 20:19

ik vind het juist leuk om met paardenkleren de winkel in te lopen. Ja ik ben een vreemde vogel xD

janseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 13:26

mij maakt niet uit.
ja ja, ik weet het sommige mensen staren je na.
maar het maakt mij nie uit ik schaam me niet:P

brennie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 13:45

Ik loop hele dagen in mijn paardrijkleren. Interesseert me echt geen r**t. De hond uitlaten, in de tuin werken, boodschappen doen, overige beesten verzorgen enz enz. En dan ook nog het liefst op mn boeren rubber laarzen. Scheelt dat ik dan ook wel in een boerendorpje woont, de mensen kennen me hier niet anders.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 13:50

Pebblesther schreef:
@ Angelita: is dat dan misschien ook een reden geweest dat je gestopt bent met paardrijden? Want je loopt dus het liefst never nooit in die stinkende kleding rond maar vond je het dan niet erg om bij de paarden vies te worden? Als ik bij mijn paard ben kan het me niks schelen als ik in de stront stap, ik heb toch m'n oude kleding aan :P

Nee de reden is dat ik een ongeluk heb gehad met mijn paard. Neemt niet weg dat je het verder wel bij het rechte eind hebt: dat is niet de reden dat ik gestopt ben maar ik had er inderdaad een hekel aan als ik vies werd en naar paard stonk. :o Ondanks dat ging ik er wel aldoor heen hoor. :j

Tuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 20:48

Nou, vandaag was het niet zo leuk :(
Ik werd aangesproken door een oudere man en hij vroeg of ik van de manege kwam. Ik antwoordde ja, maar hij vond dat ik stonk :O

Echt, ik schaamde me rot :P De hele winkel hoorde het....

benniboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:10

ik kan gerust elke dag in men rijkleren rondlopen zo laat ik zien dat ik ne echte ruiter ben en er me ni voor schaam 8-)