ze hebben echt geluk gehad!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
potverdikkie schreef:Helaas moet ik mededelen dat Lilly niet meer langer onder ons is.
De bult op haar hoofd bestond uit allemaal kiezen. In de kliniek hebben ze een zak vol kiezen verwijderd. Echter het was een terugkerend iets, en was niet langer paardwaardig om haar in leven te houden.
Er was zelfs een chirurg vanuit de facculteit van Utrecht overgekomen om te helpen bij de operatie, maar beide chirurgen waren het er mee eens dat het niet eerlijk was Lilly nog langer te laten lijden met haar benauwdheid.
Tijdens de narcose hebben ze haar laten inslapen.
Hadden we haar in Roemenie gelaten dan had ze waarschijnlijk nu languit gelegen en al liggend dood gegaan. Alleen dan in een tijdsbestek van een lijdensweg van ongeveer 4 weken. Dit hebben we haar gelukkig kunnen besparen, en ze heeft in iedergeval nog een aantal hele fijne dagen gehad.
Dit maakt het verdriet bij mij en de anderen die zeer betrokken zijn geweest bij de hele actie niet minder.
Ik heb haar ervaren als een hele lieve pony, die wel bang was, maar ondanks alle negatieve ervaringen in ieder geval mij toch vertrouwde. Op haar manier me begroette, en voor haar doen heel vrolijk en dankbaar was.
Ik zal haar ondanks dat ik haar maar kort heb gehad heel erg missen.
Mijn dank en respect gaan uit naar de chirurgen die toch bijna 4 uur bezig zijn geweest met de operatie. En ik weet dat ook hun het liever anders hadden gezien.
Iris wordt niet geopereerd, we hebben besloten dat ze lekker in haar eigen weide mag rondhuppelen.
suusiejj schreef: