Daarmee staan we eigenlijk vol.
Gisteren was even een zware avond. Eentje heeft nieuw voer en had dat te snel binnen geschrokt. 1,5 uur met haar bezig geweest. Denk dat ze vrij snel een halve liter weer uit gespuugd heeft maar ze bleef klam en suf dus toch de DA maar gebeld. Tegen dat die er was hadden we haar er kennelijk door. Al heeft hij voor de zekerheid buscopan gespoten omdat de slokdarm vrij strak bleef. Ze had wel echt pijn.
gillen en verkrampen en dan kwam er een hoop voer uit.
nu heeft ze dikke stenen in haar bak dat ze wat moet vissen.
. En dan ben je dus ineens tot 11 uur ‘s avonds bezig. En dit is een flinke merrie. Moest met twee handen er aan om enig effect te hebben.
bij het hengstveulen een paar jaar geleden kon ik met 1 hand er rond.
Manlief heeft masseren even over genomen maar kreeg verzuring. Ik ook maar de prop moest er uit. Tot de DA er kon zijn wilde ik haar niet laten staan bellen blazen.
ben nog steeds geradbraakt maar de merrie liep vanmorgen weer vrolijk op weide. 
Ze wordt wat humeurig van het moeten vissen maar beter een humeur dan wat ze gisteren had.
leuke kennismaking met mij ook.
Ze had snel beslist wie de oorzaak van de pijn was zeg maar.
eigenaresse is zo snel mogelijk gekomen toen we belde maar was beetje in paniek. (Begrijpelijk het ziet vreselijk uit en zij piepte echt.
ik heb ook ‘sorry meisje!’ Staan mompelen)Vanavond gelukkig geen problemen. Alleen paarden kunnen zich verslikken en besluiten dat ze dan maar dood gaan.
en dan juist zo’n tank.
ze is 1,73 en flink bot. Geen smal dressuur paardje zeg maar. 
Hoop dat ik morgen Joy even kan rijden. Spieren zijn sowieso al gevoelig door de medicatie.

Hoe was jullie vrijdag avond?

sterkte… beterschap voor Joy
in die tien jaar dat hij komt heeft hij er nog nooit naast gezeten. Dus deze DA (ook al iemand met ruim ervaring, geen beginnende DA) heeft me nog nooit reden gegeven om te twijfelen maar mijn hersenen gingen meteen van ‘je hebt het over het hoofd gezien en nu heb je het erger gemaakt.’