Wolf, Nl, Be, Du

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 16:45

Esperanza schreef:
Een goede vriend van mij is bij de politie en was bij het neerschieten van de aangereden wolf. Hij is meermaals thuis opgebeld en bedreigd omdat hij er bij was. Nu wordt hij daar niet warm of koud van, maar het is toch van de zotte?

Een ernstig gewon dier uit zijn lijden verlossen en dan bedreigd worden? Een van de bellers was het met hem eens dat laten lijden geen optie was. Maar toch weer beginnen over dat het niet neergeschoten had mogen worden en toch weer dreigen. |o :') Er valt met dit soort mensen niet te praten.... hoe moet het in godsnaam verder. -O-

Maar sowieso, welke hersencel haalt het in je hoofd om zo iemand überhaupt te bellen?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 16:51

Maar hoe weet je hoe hij dan heet en zijn nummer is?
Dan moet iemand hem kennen en dat door appen/bellen oid. Zodat meerdere dat weten, of ze kennen hem allemaal persoonlijk

Sanet

Re: Wolf, Nl, Be, Du

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 17:00

Blijkbaar hebben bepaalde mensen echt niets beters te doen dan politie agenten thuis op te bellen omdat ze erbij stonden terwijl een wild dier doodgeschoten werd?!

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 17:20

Esperanza schreef:
Een goede vriend van mij is bij de politie en was bij het neerschieten van de aangereden wolf. Hij is meermaals thuis opgebeld en bedreigd omdat hij er bij was. Nu wordt hij daar niet warm of koud van, maar het is toch van de zotte?

Een ernstig gewon dier uit zijn lijden verlossen en dan bedreigd worden? Een van de bellers was het met hem eens dat laten lijden geen optie was. Maar toch weer beginnen over dat het niet neergeschoten had mogen worden en toch weer dreigen. |o :') Er valt met dit soort mensen niet te praten.... hoe moet het in godsnaam verder. -O-

Daarom houden ze natuurlijk zo van wolven. Ze vinden agressie waarschijnlijk helemaal top. Laat wel zien wat voor een soort mens de gemiddelde wolvenliefhebber is.

Maar toch snap ik niet hoe ze dan aan zijn prive nummer komen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 17:33

Laat het maar lekker vaker mis gaan. Nog erger zelfs. Dan gaat men wel anders piepen over de komst vd wolf

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 17:34

Ben in discussie met iemand, hij vindt dat meneer Mekel idd niet 40 hectare kan omheinen.

Dus ik geef exact dezelfde adviezen terug die dhr M aan de gewone man geeft. (Kleinere kraal, ophokken)

Nee, ik weet niet hoe groot 40 hectare is en ik zorg niet goed voor mn pony's.

Echt hilarisch als je gewoon dezelfde woorden terugkaatst snappen ze het ineens niet meer :')

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 17:45

Onali schreef:
Ben in discussie met iemand, hij vindt dat meneer Mekel idd niet 40 hectare kan omheinen.

Dus ik geef exact dezelfde adviezen terug die dhr M aan de gewone man geeft. (Kleinere kraal, ophokken)

Echt hilarisch als je gewoon dezelfde woorden terugkaatst snappen ze het ineens niet meer :')

Hilarisch? Ik vind het triest, zwaar vermoeiend dit volk .
Echt ik hoop dat er heel binnenkort een wandelaar of fietser achterna gezeten gaat worden, beetje aan de kuiten en enkels snappen zal toch wel al wat in gang zetten??

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 17:48

Dat ook idd.

Ze hebben steeds wel ergens een antwoord op of verdraaien het zo dat wij de boosdoener zijn.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:11

knollentuin schreef:
Onali schreef:

Hilarisch? Ik vind het triest, zwaar vermoeiend dit volk .
Echt ik hoop dat er heel binnenkort een wandelaar of fietser achterna gezeten gaat worden, beetje aan de kuiten en enkels snappen zal toch wel al wat in gang zetten??

Oh, dat zal binnenkort ook wel gebeuren.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:18

Loretta schreef:
Maar toch snap ik niet hoe ze dan aan zijn prive nummer komen.

Poe dat zou ik hem moeten vragen, hij zal wel op de foto gezet zijn oid en als je goed gaat zoeken? Maar er worden toch vaker politieagenten persoonlijk bedreigd? Ik vraag het na, antwoord volgt :o

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:22

Klopt, ik zit er naast. Er zijn geen wolven in Schotland. Sorry :o

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:04

nav die wolvenconsulent wiens dartmoor is gedood door de wolf. Gaat deze man nu niet aangeklaagd worden? Er staat dat je je dieren tegen leed moet beschermen. Dat heeft hij niet gedaan. Bovendien lag het dier al minstens 2 dagen dood te wezen. Dus hij checkt zijn dieren helemaal niet dagelijks.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:25

Monique1963 schreef:
nav die wolvenconsulent wiens dartmoor is gedood door de wolf. Gaat deze man nu niet aangeklaagd worden? Er staat dat je je dieren tegen leed moet beschermen. Dat heeft hij niet gedaan. Bovendien lag het dier al minstens 2 dagen dood te wezen. Dus hij checkt zijn dieren helemaal niet dagelijks.

Ik zie op Facebook dat heel veel groepen dit oppakken. Hier komt heel erg veel commentaar op. Ik ben benieuwd waar het uiteindelijk toe gaat leiden.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:27

Toch hoop ik dat het niet gedaan word.
Dan is iedereen die dadelijk geen geldverslindend schijnveilig wolfraster heeft staan de l.l

Dat hij beter moest weten zeker :j
En dat hij daarmee aan de schandpaal mag ook.
Maar aangeklaagd, dan hebben er veel mensen een probleem...

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:38

De pro wolvenclub krijgt steeds meer moeite om al hun leugens nog recht te banketstaaf.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:42

Nou als de reacties onder berichten zie staan dringt dat bij de naiefjes in ons land dan toch nog weinig door.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:46

DuoPenotti schreef:
Toch hoop ik dat het niet gedaan word.
Dan is iedereen die dadelijk geen geldverslindend schijnveilig wolfraster heeft staan de l.l

Dat hij beter moest weten zeker :j
En dat hij daarmee aan de schandpaal mag ook.
Maar aangeklaagd, dan hebben er veel mensen een probleem...

Van mij krijgt hij ook het voordeel van de twijfel als het gaat om de leercurve, ook al verwacht ik niet dat het zo werkt. Maar het zou fijn zijn als ik ongelijk heb.

Ooit zelf meegemaakt:
Mijn 2 paarden die indertijd in Frankrijk 24 uur buiten stonden, hebben ooit zo extreem lelijk gedaan tegen een boxer van vrienden die rond huppelde op de wei. Die hebben we ternauwernood kunnen redden van ze. Dat gedrag had ik nog nooit gezien en we waren er allemaal van overtuigd dat er ooit zich iets moet hebben voorgevallen op de wei. Nu zitten er wolven in de buurt toen nog niet, dus wat het is geweest dat ze zo scherp heeft gemaakt en echt gevaarlijk...???? Geen flauw idee.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:55

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:04

Die vent spoort niet, het is een monster.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:18

Nee aub inderdaad geen boete ofzo omdat omheining niet oke is. Iedereen weet dat een omheining niet werkt zoals die gezet mag/moet worden. Maar ik hoop enkel dat nog meer mensen wakker worden dat wolven in NL niet kan! Er komen inmiddels ook nog meer beelden binnen ook van kalfjes van de schotse hooglanders die op gevreten zijn. Dat is in veluwezoom van natuur monumenten. De beelden zag ik bij stichting Annemieke.
Die dieren zijn vast ook bezig met hun leerproces. Wat ontzettend gruwelijk om zoiets af te doen als leerproces!!!

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:28

Onbegrijpelijk die man..
Andere dierhouders moeten hun dieren maar in een kleiner afgeheind gebied zetten of zelfs binnen. Anders zorg je niet goed voor je dieren..
Koekoek die mafklapper :(

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 11:08

hahahatsjoe schreef:
Die vent spoort niet, het is een monster.

Daar ben ik het niet mee eens. Deze man denkt anders als wij en daar zijn wij het niet mee eens. Hij is geen psychopathische moordenaar→ cq een monster, maar heeft alleen andere opvattingen. Gelukkig mag dat in onze democratie. Dat je het niet begrijpt dat snap ik, want ik kijk er ook van op, maar dat is nog wat anders als iemand een monster vinden. Ik vind hem wel erg laconiek omgaan met de dood van zijn pony. Dat kan ik zelf niet aanvoelen eerlijk gezegd.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 11:09

Kijkende naar de komst van katten en ratten op eilanden, etc. en het uitsterven van lokale vogels, etc. daar door, geloof ik niks van dat leerproces verhaal.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 11:12

Precies tamary. Maar ik neem aan dat je het met me eens bent dat het wel geweldig zou zijn als hij gelijk heeft. Dus ik hoop het dat als de wolf terug komt bij hem, dat hij paar rake klappen en prikkers in zijn donder krijgt. Dan is het ook gelijk afgelopen met dit soort kuddes aan vallen van huisdieren.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 12:08

Monique1963 schreef:

Dat is nog geen wet. PvdD wilde dit wel al graag laten opnemen maar dat is niet gelukt. (Ik heb het dan specifiek over beschermen tegen de wolf)

Maar de discussie die mogelijk nu zal ontstaan binnen deze partijen vind ik wel weer interessant.