Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Taucha schreef:Ik reageer heel weinig, maar volg je topic en de blogs allemaal. Je schrijft geweldig helder, belicht zowel positieve als ook negatieve gebeurtenissen. Komt terug op beslissingen met een goede visie. Je verhaalt boeiend en informatief. Weinigen die zo’n lange tijd jouw niveau in topics of andere teksten kunnen handhaven.![]()
Succes in het ziekenhuis, met een van de producten van mijn werk, waarvan ik blij wordt als ik hier lees dat het helaas even #@;+&!indruk maakt direct na toediening, maar op een later moment wel helpt.![]()
[en kruipt weer in stilte terug onder de meeleessteen]
Lucia88 schreef:O ik heb geloof ik gemist wat er met Sam is gebeurt, was dat voor mijn volg-tijd?
Ik ben stille meelezer maar wil nu toch even melden dat ik altijd bijna alle filmpjes kijk, ondanks dat ik niet reageer.
Je bent natuurlijk vrij t topic te laten wezen, maar ik zie hier eigenlijk nooit negatieve dingen, daarom volgde ik ook![]()
En, net zoals wat je in je andere blog schreef: het hoeft toch ook niet insta-perfect?
E4D schreef:"Trouwe meelezer kruipt onder steen vandaan."
Ik vind het interessant om mee te lezen omdat je zoals anderen zegt veel kennis deelt. Het zou jammer zijn om dat te missen maar je bent er vrij in om daarin een keuze te maken.![]()
Heb je nu eigenlijk nog regelmatig lessen bij Chris? Of wil je Joy eerst wat verder oppakken en heeft Reve zwangerschapsverlof?
Sterkte in het ziekenhuis!
Ik weet dat je ooit eens genoemd hebt dat je Joy zou willen voorstellen op een hengstenkeuring, hoe gaat het daar mee? Is dat nog steeds je plan?
Ayasha schreef:Neon schreef:Joyke met zijn hupsjeslekker draakje
Leo gaat leuk Katis een leuk dier aan het worden zo
Hij houdt zich nog zwaar in.als Joy ooit echt door bokt lig ik sneller in het zand dan ik met mij ogen kan knipperen.
Ben 800gr bij gekomen de afgelopen 8 weken
Ayasha schreef:Taucha schreef:Ik reageer heel weinig, maar volg je topic en de blogs allemaal. Je schrijft geweldig helder, belicht zowel positieve als ook negatieve gebeurtenissen. Komt terug op beslissingen met een goede visie. Je verhaalt boeiend en informatief. Weinigen die zo’n lange tijd jouw niveau in topics of andere teksten kunnen handhaven.![]()
Succes in het ziekenhuis, met een van de producten van mijn werk, waarvan ik blij wordt als ik hier lees dat het helaas even #@;+&!indruk maakt direct na toediening, maar op een later moment wel helpt.![]()
[en kruipt weer in stilte terug onder de meeleessteen]
Ik probeer idd het realistische beeld te geven van houden en trainen. Heel vaak gaat het zoals met Leo en dan ineens zit er eentje tussen die ondanks dezelfde werkwijze toch ontploft. En dan af stappen is in mijn ervaring gewoon dezelfde situatie steeds opnieuw creëren. Hoe jammer ik het ook vind tot nu toe is doorbijten het geen geweest dat op lange termijn de minste stress geeft. (Heb heul vroeger een haflinger gehad die ook erg explosief reageerde bij het zitten en uiteindelijk heb ik daar toch ook echt even moeten doorbijten en daarna was het opgelost.). Wat je kan verbeteren pas je aan maar de realiteit is dat je niet alles in de hand hebt en als er nog nooit eentje ontploft is dan heb je er gewoon nog niet genoeg gehad.
Ik heb vorige week nog een ‘dit heb ik een paard nog nooit weten doen.’ Moment gehad. Als je er genoeg traind/hebt hebt kom je onvermijdelijk situaties tegen waar je in 1e instantie de fout in gaat omdat je nooit bedacht had dat dat een optie was. Heb toen Lauren ook gestuurd (want het was met Leo) zodat zij wél wist dat ie dus gewoon met z’n kop tegen de paal knalt als dat zo uit komt ipv gewoon je been niet tegen de omheining te duwen.
In die zin was de discussie over veel ongelukken van oa Pmarena en Pien een beetje een ‘jammere discussie’ voor mij. In verhouding tot ee hoeveelheid paarden en het type paarden (veelal paarden waar het zo fout mee gegaan is dat ik hun laatste kans ben) én míjn fysieke beperkingen die me nu minder snel maken dan ik was, houd ik mezelf beter dan gemiddeld heel.
Voor mij kwamen een aantal van die opmerkingen aan alsof ik consequent domme fouten maak. Of dat zo bedoelt was of niet veranderd niets aan dat gevoel.
En opnieuw: niemand hoeft nu excuses te gaan maken. Ik heb geen pluimen nodig. Maar wanneer het dan blijkbaar door omstandigheden, lijkt dat wanneer het wel goed gaat er geen reacties komen. Dan kom je dus tot mijn gevoel dat er ‘gewacht’ werd op minder goed nieuws zeg maar.Lucia88 schreef:O ik heb geloof ik gemist wat er met Sam is gebeurt, was dat voor mijn volg-tijd?
Ik ben stille meelezer maar wil nu toch even melden dat ik altijd bijna alle filmpjes kijk, ondanks dat ik niet reageer.
Je bent natuurlijk vrij t topic te laten wezen, maar ik zie hier eigenlijk nooit negatieve dingen, daarom volgde ik ook![]()
En, net zoals wat je in je andere blog schreef: het hoeft toch ook niet insta-perfect?
De reacties na het incident met Sam waarbij ik genaaid moest worden. Wat nog ironischer is, is dat zowel het ongeluk met Leo als dat met Sam gebeurt is terwijl ik niet 100% achter de werkwijze stond en waar ook echt over gediscussieerd is maar waar ook geen alternatief was. Mensen bij toveren is tot op heden nog niet gelukt. Dus dan moet je een taak doen met eigenlijk te weinig mensen en ja. Dan is de kans groter dat het mis gaat.
Verder zijn we idd druk met de stal. Stallen die we echt verhuurd wilde hebben zijn eigenlijk allemaal verhuurd. Lauren is Leo inmiddels zelf door aan het rijden. Ik help vanaf de grond. Gisteren hebben ze hun 1e regendoop gehad.
De Instagram volgers weten dat Joy steeds sterker wordt en zijgangen aan het leren is. Maar ook dat hij zijn balans en vermogen tot dragen voor andere dingen in zet als ik gedurfd heb om Lauren en Leo te helpen.
Heb denk ik het laatste filmpje in mijn album staan dat kan ik wel uploaden. Kan momenteel toch weinig anders doen. Moet over een kwartiertje met m’n hebben en houwe naar de dokter.
[ Video ]
[ Video ]