![Cadeau [&]](https://boktimg.nl/s/cadeau.gif)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alja schreef:tita schreef:Zal mezelf nooit opofferen voor gezin en werk
Bedankt tita
Gelukkig staat iedereen anders in het leven en maakt een ieder z’n eigen keuzes..
Ik zeg toch ook mijn mening niet over het feit dat jij jaren stalgeld betaald voor een paard waar je niks mee kunt of durft?
Lieser schreef:Ik wilde wel, maar mijn dochter moet werken. Dus kunnen we pas woensdag. Zegt de verkoper dat we dan tegen die tijd nog maar even moeten bellen of het paard er nog is ...
Romeo2007 schreef:Lieser schreef:Ik wilde wel, maar mijn dochter moet werken. Dus kunnen we pas woensdag. Zegt de verkoper dat we dan tegen die tijd nog maar even moeten bellen of het paard er nog is ...
Logisch toch? Waarom iets vasthouden terwijl het onzeker is? Dan had je wellicht eerst alleen moeten gaan kijken zonder je dochter en dan zij wellicht ook alleen of met een vriendin. Dan was het sneller gegaab.
myk_en_shant schreef:Wij gaan maandag een paard bekijken, wordt wel een opknap projectje, ze heeft iets ondergewicht, maar lijkt mij met onbeperkt ruwvoer wel op te lossen.
Braaf onder de man, maar moet nog wel dressuurmatig veel leren.
Lieser schreef:Ben wel benieuwd hoe jullie dat dan doen, als je een leuk paard ziet en een baan hebt. 'S nachts proefrijden?
Lieser schreef:Ben wel benieuwd hoe jullie dat dan doen, als je een leuk paard ziet en een baan hebt. 'S nachts proefrijden?
c_alsemgeest schreef:Lieser schreef:Ben wel benieuwd hoe jullie dat dan doen, als je een leuk paard ziet en een baan hebt. 'S nachts proefrijden?
Ik werk fulltime, heb er tijdens mijn vorige zoektocht geen last van gehad.
Op een vrije dag (niet veel mensen werken 7 dagen per week?), na mijn werk of ik neem er een dag voor vrij.
Kalea schreef:myk_en_shant schreef:Wij gaan maandag een paard bekijken, wordt wel een opknap projectje, ze heeft iets ondergewicht, maar lijkt mij met onbeperkt ruwvoer wel op te lossen.
Braaf onder de man, maar moet nog wel dressuurmatig veel leren.
Let wel een beetje op met een braaf paard en mindere conditie, kan zomaar een stuk pittiger zijn als hij zich beter voelt. Geen probleem als je dat niet erg vindt natuurlijk
Earth schreef:Ik las trouwens dat jij binnenkort weer op zoek gaat, of kijk je met een schuin oog al op de markt?
c_alsemgeest schreef:Earth schreef:Ik las trouwens dat jij binnenkort weer op zoek gaat, of kijk je met een schuin oog al op de markt?
Klopt, al ligt het wel aan een mri uitslag wanneer dat gaat zijnhad een vrij gecompliceerde luxatie van mijn elleboog. Dus even afhankelijk of dit genoeg hersteld is ga ik op zoek. Dus zal ergens in het voorjaar zijn.
Ik kijk al wel af en toe, maar meer om te bepalen wat ik wil en wat ik er voor in mijn spaarpot moet hebben
c_alsemgeest schreef:Klopt... een tweede van die ga ik ook niet meer vinden.
Die combi van talent en karakter ligt niet voor het oprapen.
Maar ga wel mijn best doen om een waardige vervanger te vinden. En ik heb de tijd... het duurde ook bijna een jaar voordat ik Jam had gevonden nadat Uni was overleden, dus heb gelukkig wel geduld