Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prairy schreef:Ik zou juist denken dat ze die harde borstel (tot op zekere hoogte) misschien juist wel lekker vindt als ze zoveel jeuk heeft? Al dan niet met olie eerst wat zachter maken.
Flower033 schreef:Even onder mijn steen vandaan: de imavoral die ik heb, los je op in water. Dan is een huid vettig maken met olie of zalf niet zo'n goed idee.
Ik zou de korstjes lekker laten zitten. Als het nodig is een keer vaker behandelen. En met scheren gaan er waarschijnlijk ook al veel korsten af
balance schreef:Dat hoop ik ook. Jeuk is vreselijk. Arm popje.
fardoe schreef:Ik las van de week dat er ook Lindeboom mijt bestaat. Ze zien eruit als hooimijt/ herfstmijt alleen zijn ze niet rood maar oranje/geel.
Muga schreef:Nog even geen tijd voor het filmpje, dat doe ik met een kop koffie als ze slapen.
Imaveril werkt volgens mij direct, alleen moet zie je het herstel pas wat later.
Ik zou zeker scheren. Qua temperatuur kan het zeker en dan heb je meer garantie dat ze verlost is van de jeuk straks.
JudithO schreef:Wat een gepuzzel met die trailer! Maaaaar hij staat. Dat drankje aan het einde hebben jullie verdiend!
En die paarden op een klosje, I feel you hahaha. Altijd lachen.
Tinka schreef:Schimmel kan heel hardnekkig zijn, vaak moet je minstens 6 weken behandelen. Maar ik denk vanwege de jeuk niet aan schimmel.
Helemaal scheren lijkt mij wel een goed idee omdat je dan goed rechtstreeks op de huid kan behandelen.
Gaan jullie die balk nog verplaatsen waar de trailer nu staat? Zodat ie er makkelijk in en uit kan? Lijkt mij handig als je bv met spoed met een paard naar de kliniek moet.
Cera_D schreef:Weer genoten van het filmpje, wat een prachtige dronebeelden ook
Monique1963 schreef:Hier kun je een half geschoren Poupetje zien https://youtu.be/FmVgpjyRQXI