Andere keer beter
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Seven schreef:Paard is weinig mee gedaan op het moment en moet lekker weer rustig mee woden begonnen. Het is een heter voorwaarts denkend dier. Klinkt dus als een heel leuk project voor iemand die wil springen en evt fokken en die zo'n jong dier leuk kan opleiden
Wat voor jou Suelza???
kitty_gomez schreef:lang geleden ooit eens gemeld in het topic..
heeft iemand recente ervaring met stal de door stap
Mag ook via de pb
ik had een pony het oog, maar kreeg z`n mijn twijfels.. vandaar
zoek functie al gebruikt, is vrij oud.
Castello91 schreef:Seven schreef:Wat een brutaliteit, jeetje die kwamen er bij mij niet zo makkelij van af wat denken ze wel. Snap ook niet dat op jou stal niemand er iets van heeft gezegd. Hier sneeuwd het en heb vanmiddag nog een bezichtiging hahaha eerst regen en nu sneeuw precies op die dagen tis wat.
Ik rij op een kleinschalige stal, de eigenaar fokt en ik rij de jonge paarden en er staan maar 3 mensen op pension. Op dat moment was niemand daar helaas.
Ik wist ook niet wat me overkwam. Aangeven of kun je er verder niks mee?
steinstein schreef:kitty_gomez schreef:lang geleden ooit eens gemeld in het topic..
heeft iemand recente ervaring met stal de door stap
Mag ook via de pb
ik had een pony het oog, maar kreeg z`n mijn twijfels.. vandaar
zoek functie al gebruikt, is vrij oud.
Zou zeggen, gebruik de zoek functie op bokt en mocht je gaan neem een echt kundig persoon mee.
Laura1982 schreef:Goos_Horses schreef:Steinstein wat let je! Ik zeg kom der bewonderen.
Uhh wat een ongelooflijk rare mensen lopen er rond, heb het wel een paar keer over gelezen of ik het wel goed had, maar vraag me af hoe ze wisten dat er niemand aanwezig zou zijn.
Kan je het niet vergelijken als een soort van joyrijden i.v.m. aangifte?
ja dat zou inderdaad nog wel een optie zijn een paard word namelijk ook gezien als een goed.
Maar ze heeft alleen een telefoonnummer van de mensen en geen persoongegevens (geboortedatum woonadres enz)
ik zal is op werk navragen of dat een optie is.
Seven schreef:Paard is weinig mee gedaan op het moment en moet lekker weer rustig mee woden begonnen. Het is een heter voorwaarts denkend dier. Klinkt dus als een heel leuk project voor iemand die wil springen en evt fokken en die zo'n jong dier leuk kan opleiden
Wat voor jou Suelza???