Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
petraaken schreef:Heerlijk deze temperaturen. Veel beter dan die tropische hitte. Het huis gisteren goed kunnen koelen.
Vooral de bovenverdieping. Goed kunnen slapen vannacht en vanmorgen nog eens de boel open gezet om extra te koelen.

ook aan de hand. Als mijnheer energie over heeft mag ie ook wat harder werken.
ik kies er voor om hem in de ‘opzij’ te zetten ook al kan hij dat nog niet correct omdat voorwaarts gewoon in vechten geresulteerd zou hebben en daar heb ik geen zin in. Laat hem maar nadenken over opzij gaan.
voor de plant iets minder zoals te horen is.
das weer die harmonieuze communicatie die ik altijd heb met mn paarden. 
nog niet constant maar al stukken dat hij mooi bij elkaar blijft.
dus hij is echt wel in de fase dat hij beetje de grenzen gaat af tasten.
eerste keer gedraafd en wat gegaloppeerd aan de longe. Hij ging wat met horten en stoten maar vind het positief dat hij stopt als hij te onzeker wordt. Was de eerste moment even iets te vrolijk met belonen toen schoot ie even weg maar dat was op twee passen gesust en vergeten.

wat dat betreft wil ik nog steeds een longeer cirkel. Dat ze de 1e keren gewoon kunnen ‘leunen’.
Gaat vast goed komen, hij reageert ook op lichaamstaal van je man zo te zien. Als hij voor de schouder stapt vertraagt ie meteen, als ie erachter staat laat ie zich mooi vooruit drijven.
Mars schreef:Zo die is watervlug met draaien!! Onzeker kind nogGaat vast goed komen, hij reageert ook op lichaamstaal van je man zo te zien. Als hij voor de schouder stapt vertraagt ie meteen, als ie erachter staat laat ie zich mooi vooruit drijven.
Leo zijn gewoonlijke coping is zijn vier voeten in het zand graven. 

ik zag het ook op het filmpje. Denk dat hij dan even te veel naar mij aan het kijken is. 
pmarena schreef:Ah Leo is nog niet echt fan zo te zien....![]()
Heeft hij wel een beetje op staan letten als jullie met Joy bezig waren...?
Leo blijft horizontaal. 
petraaken schreef:Leo snapt er duidelijk geen biet van.HIj laat zich wel vooruit drijven dat is positief.

petraaken schreef:Als die buik niet groter wordt dan draagt ze wel heel erg bescheiden.
toen die aankwam en haar zag snapte hij waarom ik twijfelde. 
pmarena schreef:Als net net als bij mensen gaat dan kan een tweede toch wel ineens veel meer gaan tonen
ik hoop ergens wel dat ze íets meer toont over een paar maanden.

en het is pijnlijk. Dus vroeg me af of er zalf was die dat weefsel wat kon stabiliseren.