Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hannanas schreef:Owww dat zit normaal aan de strengen tijdens mennen! Handig op deze manier
Kijk deze
https://agradi.nl/products/waldhausen-v ... gLumfD_BwE

Rêve heeft het gehele kwartier geïnteresseerd langs me gestaan alleen de laatste minuut ofzo begon ze Spaanse pas te doen. Toen ik bromde ‘Rêve gij hebt het zo vertraagd hoor!!’ Zette ze haar oortjes even opzij…. Rêve die na denkt is nooit goed voor mij op lange termijn…
hij reageert veel groter dan je op basis van zijn gedrag aan de hand zou verwachten. Alsin; aan de hand kan je zo ongeveer een dutje doen terwijl je met m loopt maar aan de longe was de reactie vrij snel en groot.
dit is hetzelfde paard dat niet moved als je op ‘m claxoneert of achter m rijdt met de tractor.
Wat is ie 'ineens' groot geworden!
Mars schreef:Jeutje is dat Leo??Wat is ie 'ineens' groot geworden!
Komt vast wel goed met die grote reacties, gaat een fijn paard worden onder het zadel denk ik
hij pakte het heel goed op IMO, beetje deugeniet zijn is ook gewoon Leo.
ik denk ook dat ze hier echt wel een fijn paard aan gaat hebben.
hij is niet gemeen maar vlot genoeg dat ze niet gaat moeten wurgen om de bak rond te komen. 

) genomen. Maar hij zweette niet eens na afloop. Vanaf morgen tropen-tropen rooster. Koelen en niks doen. 

Verder is hij braaf hoor voor een 2-jarige.
. Die kunnen allemaal machinaal gezet worden. (alhoewel dat mijn jobke is en in die weidemann is het ook een beetje doodgaan
)
petraaken schreef:Om 5u vanochtend het slaapkamer raam open gegooid. Niet dat ik kon slapen want dat is precies het uur dat er nu veel naar hun werk rijden. Zag ook al een loonwerker met balenpers en wikkelaar naar een partij hooi/voordroog vertrekken iets na 6u. Die hete temperaturen zijn slecht voor de plastic en dan wikkelt zo'n grote baal haast niet. Iets met de plastic die teveel rekt dan.
Best dat jullie mij trouwens gisterennamiddag niet achter mijn bureau thuis zagen zitten. Net als Ayasha haar man was ik euh niet echt presentabel.