Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Earth schreef:Konijen schreef:Nou zaterdag 2 paarden proefgereden. Ontzettend fijn kunnen rijden en beide paarden gaven mij het gevoel dat ik toch echt nog wel beetje kon rijden. Goed voor mijn ego Beste ervaring tot nu toe. 4 jr kwpn. En een 5 jr Fries merrie. Beide super fijn te rijden fries wat sensibeler maar stiekem vind ik dat dus erg fijn. De 4 jr was al verkocht echter foto's toonde wat vernauwing tussen ruggenwervels dus verkoop ging niet door. Werd mij vervolgens flink goedkoper aangeboden. Echt heel fijn dier, eigenlijk te veel capaciteit dan naar waar ik op zoek was. Mijn dierenarts heeft foto's bekeken, ze vond rug op zich niet zo spannend maar gaf ook aan wat artrose in hals te zien c6 c7. Ze vroeg daarna pas hoe oud hij was en welk niveau hij had gelopen...dus tja denk niet dat ze me aanraadt om verder te gaan.
Nee dat zou ik ook neit doen, want dat kan dan nog wel eens progressief zijn omdat ze nog zo jong is.
Maar als je de fries fijner vindt, dan is dat toch prima?
Kiwiaa schreef:Mijn eigen veearts vond de foto's perfect en vond het klinisch onderzoek ook goed uitgevoerd. Heb de foto's wel eens naast de oude gelegd (toch beetje achterdochtig geworden door dit topic haha) en zag toch dat het dezelfde hoef was maar duidelijker, dus alles is oke. Nu nog transport regelen, gok dat hij begin januari naar België komt. Stalling is geregeld. En dan hopen dat mijn gevoel het bij het juiste eind had en ik niet over een halfjaar een weentopic moet aanmaken
maar ik heb er wel vertrouwen in, raar maar waar! In jullie plek had ik mijzelf ook voor gek verklaard hoor. Dus bij deze, sinds vandaag heb ik een paard
Kiwiaa schreef:Mijn eigen veearts vond de foto's perfect en vond het klinisch onderzoek ook goed uitgevoerd. Heb de foto's wel eens naast de oude gelegd (toch beetje achterdochtig geworden door dit topic haha) en zag toch dat het dezelfde hoef was maar duidelijker, dus alles is oke. Nu nog transport regelen, gok dat hij begin januari naar België komt. Stalling is geregeld. En dan hopen dat mijn gevoel het bij het juiste eind had en ik niet over een halfjaar een weentopic moet aanmaken
maar ik heb er wel vertrouwen in, raar maar waar! In jullie plek had ik mijzelf ook voor gek verklaard hoor. Dus bij deze, sinds vandaag heb ik een paard
Kiwiaa schreef:Bedankt! Haha ja ik heb een hele evolutie meegemaakt het afgelopen jaar heben wel gegroeid als persoon denk ik. Mijn 'ik koop een paard avontuur' begon met van een paard te vallen en 7 dagen in de IC te liggen.