Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Laura1982 schreef:Seven schreef:Nou ik zou wel aangifte doen, ookal haald het niets uit dan heb je toch iets tegen deze mensen gedaan.
aangifte waarvan? paard is heel spullen zijn ook niet weggenomen...wat is volgens jou het strafbare feit?
Neemt niet weg dat dit natuurlijk niet kan.
urobi schreef:waarschijnlijk zullen ze dit wel bij meerdere mensen gaan doen, maar wat ik niet snap het is wel toevallig dat ze precies er waren toen er niemand bij stal was.Waren toch geen bekende van je of wel?
Seven schreef:Nou ik zou wel aangifte doen, ookal haald het niets uit dan heb je toch iets tegen deze mensen gedaan.
MyWishMax schreef:Dan alsnog hoor je niet op het terrein te komen en helemaal niet andermans spullen te pakken. Zou mooi worden, je verkoopt je auto en als je aankomt zijn ze al aan het rondrijden?
Ik zou sowieso een melding maken bij de politie, mocht er nog wat gebeuren, zijn ze al op de hoogte.
betadine schreef:Wat bizar dat die mensen zich dat permitteren. Ik zou het in ieder geval niet durven. Gelukkig kwam je net aan. Dat ze het deden vlak voor jullie afspraak maakt het wel wat minder erg vind ik. Wellicht wouden ze echt zeker zijn dat het paard opstappen/wegrijden is, maar dan nog zomaar zonder toestemming zou ik het toch ook niet waarderen hoor.
betadine schreef:Wat bizar dat die mensen zich dat permitteren. Ik zou het in ieder geval niet durven. Gelukkig kwam je net aan. Dat ze het deden vlak voor jullie afspraak maakt het wel wat minder erg vind ik. Wellicht wouden ze echt zeker zijn dat het paard opstappen/wegrijden is, maar dan nog zomaar zonder toestemming zou ik het toch ook niet waarderen hoor.
mobart schreef:Dit is niet mijn type paard, maar misschien voor Melanie?
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... um=1&pos=4
Deze is binnen je budget, beleerd en er staat bij dat hij braaf is op vreemd terrein en is ook niet de kleinste
*gaat weer in de meeleesmodus*