Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heide83

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:11

Na een afgekeurd paard vorig jaar en drukte op werk heb ik mijn paardenzoektocht een tijdje on hold gezet. Ik ben nu weer aan het rondkijken naar een leuke koudbloed(kruising) voor recreatief gebruik. Waar ik tegenaan loop is dat verkopers niet op berichten reageren (er staat geen telefoonnummer bij), ook niet na een paar dagen. Als het paard niet meer te koop is haal de advertentie er dan van af denk ik dan.

Cioccolato

Re: Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:01

Soms krijg je van marktplaats geen melding meer dat je een chat bericht hebt.. dat kan best meespelen
Heel vervelend van die app..

Heide83

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:12

In dit geval zie ik wel groene vinkjes staan dus mijn bericht is wel gelezen.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:24

Heide83 schreef:
Na een afgekeurd paard vorig jaar en drukte op werk heb ik mijn paardenzoektocht een tijdje on hold gezet. Ik ben nu weer aan het rondkijken naar een leuke koudbloed(kruising) voor recreatief gebruik. Waar ik tegenaan loop is dat verkopers niet op berichten reageren (er staat geen telefoonnummer bij), ook niet na een paar dagen. Als het paard niet meer te koop is haal de advertentie er dan van af denk ik dan.

Misschien zijn ze met een andere geïnteresseerde in gesprek en wachten ze dat af?

paardje87

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:36

Ik blijf me soms echt verbazen over de prijzen die momenteel gevraagd worden.

Kwam net weer een paard tegen voor €8.000… en dan heb je het over een 6-jarige merrie van 1.67 m die onbeleerd is én ook nog een chip heeft.
Sorry, maar dan denk ik echt: ben ik nou gek, of is dat gewoon een absurde prijs?

Natuurlijk, de markt verschilt per type paard en kwaliteit, maar een 6-jarige die nog niets kan én al een bemerking heeft, voor dat bedrag…
Ik vind het nogal wat.

Hoe kijken jullie hiernaar? Is dit tegenwoordig “normaal” of vinden jullie dit ook buiten proportie?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:38

Stille meelezer want voor mij zit een eigen paard er niet in maar op MP staat zo’n gaaf beest, een kruizing tussen een fjord en een draver. Vind m echt heel mooi! *zoekt onder steen terugkruip smilie*

Heide83

Link naar dit bericht Geplaatst: 53 min geleden

Marigold schreef:
Stille meelezer want voor mij zit een eigen paard er niet in maar op MP staat zo’n gaaf beest, een kruizing tussen een fjord en een draver. Vind m echt heel mooi! *zoekt onder steen terugkruip smilie*

Heb hem gezien en bericht gestuurd. Dat is 1 van de verkopers waar ik geen reactie van krijg.