E4D schreef:Beetje dubbel om over je wondgenezing te lezen als je het zelf minder erg had verwacht. Maar misschien goed om te vertrouwen op de kennis en kunde van de experts.
Hoe is het met Reve? Is ze nog steeds iets voor je aan het baken? En Sam lekker met pensioen?
Ja had vooral gehoopt denkt ik dat het mooier zou genezen… misschien was dat ook wel valse hoop… ik hoop (
)dat het nog iets bij trekt… ze zeggen tot twee jaar toch? Dat het een litteken blijft snap ik maar minder ‘er op geplakt’ zou ik al waarderen. 
Heb vandaag een kwartier een potlood correct kunnen vast houden. 
Rêve doet het nu vrij goed. Haar jeuk is onder controle. September ergens scannen we nog een laatste keer ook ivm gust regeling tenzij er natuurlijk signalen zijn dat ze verworpen heeft maar zo vroeg is het missen ook niet ongekend… voorlopig lijkt ze nog te bakken iig. 
Ze ging ‘m niet knuffelen zeg maar. 
(Manlief ging een tak zagen die op de draad zou vallen)
En Joy’ke:
Doe het nog rustig aan met hem onder het zadel. Dus voor tien minuten stappen en vijf minuten draven zet ik op 7 uur ‘s morgens de pivo niet op.
ochtenden en ik gaan slecht samen. 
We hadden hem even in de paddock gezet omdat de boer met de grote sproeier langs de weide op reed
Iedereen klaar voor de tropische week die komt?
Ik niet nl.