Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-25 22:23

kally schreef:
Krijg je niet nog wat oefeningen ervoor bvb in een zachte bal knijpen ofzo?

Mijn laatste advies van spoed gaat nu in: litteken een jaar uit de zon houden. :+

Vraag morgen wel aan de fysio wat ik het beste doe nu hij daadwerkelijk kan zien hoe het is.

kally

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 22:33

Een Fysio lijkt mij in dit geval ook belangrijker…..ivm beweeglijkheid.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-25 22:05

kally schreef:
Een Fysio lijkt mij in dit geval ook belangrijker…..ivm beweeglijkheid.

:j fysio had het litteken erger verwacht. Ik ben er anders niet heel blij mee. :+ ik had het minder verwacht eerlijk gezegd. Anyhow. We gaan er wel aan werken maar vandaag reageerde het echt meteen met blauw worden. Fysio gaf aan om wel voorzichtig wat te bewegen maar dat het nog te vers is om echt te gaan ‘stretchen’ als het zo snel zo blauw wordt. Dus deze week wel wat bewegen om de soepelheid ‘te starten’ en hopelijk kunnen we vrijdag dan wat meer. Kan iets buigen. Eigenlijk deze week proberen om ‘tegen’ de grens te gaan zitten met bewegen. Fysio was bang omdat de laatste korst ook gisteren pas los kwam dat het misschien nog wat te vers was. Gezien het al 1 keer open gesprongen is… ik denk dat het dicht is maar doet flink pijn dus ik wil wel wat trager gaan. :=

E4D

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:26

Beetje dubbel om over je wondgenezing te lezen als je het zelf minder erg had verwacht. Maar misschien goed om te vertrouwen op de kennis en kunde van de experts.

Hoe is het met Reve? Is ze nog steeds iets voor je aan het baken? En Sam lekker met pensioen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:38

E4D schreef:
Beetje dubbel om over je wondgenezing te lezen als je het zelf minder erg had verwacht. Maar misschien goed om te vertrouwen op de kennis en kunde van de experts.

Hoe is het met Reve? Is ze nog steeds iets voor je aan het baken? En Sam lekker met pensioen?

Ja had vooral gehoopt denkt ik dat het mooier zou genezen… misschien was dat ook wel valse hoop… ik hoop ( :+ )dat het nog iets bij trekt… ze zeggen tot twee jaar toch? Dat het een litteken blijft snap ik maar minder ‘er op geplakt’ zou ik al waarderen. :=
Heb vandaag een kwartier een potlood correct kunnen vast houden. :+

Rêve doet het nu vrij goed. Haar jeuk is onder controle. September ergens scannen we nog een laatste keer ook ivm gust regeling tenzij er natuurlijk signalen zijn dat ze verworpen heeft maar zo vroeg is het missen ook niet ongekend… voorlopig lijkt ze nog te bakken iig. :+

Ze ging ‘m niet knuffelen zeg maar. :+
(Manlief ging een tak zagen die op de draad zou vallen)

En Joy’ke:

Doe het nog rustig aan met hem onder het zadel. Dus voor tien minuten stappen en vijf minuten draven zet ik op 7 uur ‘s morgens de pivo niet op. _O- ochtenden en ik gaan slecht samen. :))
We hadden hem even in de paddock gezet omdat de boer met de grote sproeier langs de weide op reed

Iedereen klaar voor de tropische week die komt?
Ik niet nl. :+

Afbeelding