Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melisje_92 schreef:Melanie_B schreef:Wat versta je onder de basissport?
Das ook een beetje mijn probleem... Ik neig, qua uiterlijk, telkens meer naar de duurdere paarden.
Staan wel een aantal van 2500 etc op, maar vele zijn te mager, onbespierd, onbeleerd, of lopen niet lekker, etc..
mager en onbespierd moet je doorheen kijken
Faline schreef:Das inderdaad een heel verschil!
Is er iemand die meer weet over deze merrie?
http://www.sporthorses.nl/kwpn/adverten ... NQOSrtZ7ms
Seven schreef:Wat een brutaliteit, jeetje die kwamen er bij mij niet zo makkelij van af wat denken ze wel. Snap ook niet dat op jou stal niemand er iets van heeft gezegd. Hier sneeuwd het en heb vanmiddag nog een bezichtiging hahaha eerst regen en nu sneeuw precies op die dagen tis wat.
welmoed__ schreef:Hoe hebben ze tuigage te pakken gekregen dan Castello?
Seven schreef:Dus jij hebt hun zadel dan nog want ga er vanuit dat je ze niet rustig hebt laten afzadel?
urobi schreef:de mensen van tegenwoordig dit is te gek voor worden gelukkig is er niks gebeurd met je paard voor hetzelfde waren ze hem flink aan het testen.
Seven schreef:Heel vreemde situatie ik zal nu toch wel extra voorzichtig zijn als iemand er zo mee weg kan rijden. Daarbij ben jij niet verantwoordelijk voor de stal maar de eigenaren.
Verder heb je toch wel contact gegevens van de mensen, email telefoon nr etc. Let er op dat je dier geen schade heeft gekregen anders zou ik het echt op ze gaan verhalen.