Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ania schreef:Raineri schreef:Ik dacht al dat ik kippig was. Ik zoek vanaf het voorjaar ongeveer een 2 jarige en ben aan het inventariseren. Dacht dat ze allemaal stuk waren, wat een "lage" prijzen. 4 jaar terug was dat echt anders
Wat betaal je nu voor een gezonde en goeie 2 jarige ongeveer?
 heb liever een stabiel karakter zodat ze zichzelf niet stuk maken in de kudde. Of althans, dat je die kans wat verkleint want je weet het nooit met die beesten
 heb liever een stabiel karakter zodat ze zichzelf niet stuk maken in de kudde. Of althans, dat je die kans wat verkleint want je weet het nooit met die beesten  

Ania schreef:Raineri schreef:Ik dacht al dat ik kippig was. Ik zoek vanaf het voorjaar ongeveer een 2 jarige en ben aan het inventariseren. Dacht dat ze allemaal stuk waren, wat een "lage" prijzen. 4 jaar terug was dat echt anders

Cioccolato schreef:Ik heb ook wel eens 1 gekocht, betaald, opgeladen en laten keuren en toen helaas terug gebracht. Geld terug gekregen en leeg weer naar huis.. zonde.

)
 )                                                         

Mer1980 schreef:Ik vind het wel wat lastiger, ik heb de verkoop uitbesteed en ze is al gekeurd, voor mij is het een lastig iets om eerst daarheen te moeten (een uur) met een trailer en dan naar een kliniek (god knows where) en dan weer terug. Dus op de stal daar (stroom en goede binnen en buitenbaan aanwezig) is een stuk makkelijker en omdat deze internationaal verkoopt wordt het daar ook probleemloos gedaan. Nu mag de koper van mij alle foto's laten her beoordelen en natuurlijk opnieuw helemaal over keuren ook op de kliniek van eigen keuze, maar dan laat ik ze het vervoer en het risico op vervoer wel zelf regelen voor mij is dat te omslachtig.