Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tienus63 schreef:8 jongen geboren bij koppeltje wolven in DFW.Citaat:4 juni 2024
Uit betrouwbare bron is vernomen dat het DFW koppel een nest van 8 welpen heeft geworpen dit jaar.
Graag zichtmeldingen en aanvallen zsm doorgeven via 06-26952282. Sla dit nummer aub op in uw telefoon.
Dit nummer wordt alleen gebruikt via WhatsApp of SMS. Bellen heeft geen zin.
Blijf aub de zichtmeldingen doorgeven. U helpt hier dierenhouders enorm mee!
Bron meldingen wolven in Westerveld
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6721468253
Popstra schreef:Ik las dat deze mevrouw ook niet met De Mekels en SBB door 1 deur kon...
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/165517 ... MTZieXRlcw
Citaat:5 juni 2024
Tijd: 15.36 uur
Wolf, in weiland tussen de Eiderberg en Jagershuis de koepel. Baars / Woldberg! Loopt langs de bosrand. Rustig wandelend.
Graag zichtmeldingen en aanvallen zsm doorgeven via 06-26952282. Sla dit nummer aub op in uw telefoon.
Citaat:5 juni 2024
Wildervank
Tijd: onbekend
Wolf gespot bij het Langeboschmeer (zeilplas) in het stukje bos voor het zweegvliegveld.
Citaat:De roedel bestaat sowieso uit alfa paar (2), 1 uit nest van 2022, 7 uit nest van 22. Nest van 2023 bestond uit 8 welpen, maar 1 ervan loopt in Duitsland. Dit jaar zijn er 8 welpen geboren.
Celebi schreef:Er waren toch ook al honden aan de lijn gegrepen door die bewakingshonden? Waarbij ze gewoon over de omheining kwamen en de hond grepen. Zoiets staat me bij..
Popstra schreef:prachtig juist. dit is waar die honden voor bedoeld zijn.
en ik denk dat je daar niet met je hond mag wandelen ivm de schapen. of aangelijnd.