Ik weet niet of mijn plan om morgen rustig te stappen en wat lang en laag te draven helemaal gaat lukken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet niet of mijn plan om morgen rustig te stappen en wat lang en laag te draven helemaal gaat lukken.
Farjen schreef:jokari schreef:Je kan wachten tot vrijdag als ‘t 31 graden is.
Maar dan wel vrijdag de 13de![]()
Maar Joy was weer voorbeeldig zo te zien

niet dat ie met zadel rolt en zijn rug stuk maakt. 

Mars schreef:Hij loopt er netjes bij, lijkt wel of hij nog bezig is met uitzwaren heb je dat idee ook? Krijgt wat meer schouder etc, staat hem goed!
Rêve vonden ze ook altijd klein tot ze er naast moesten gaan staan. 
petraaken schreef:Best mogelijk dat hij goed het onderscheid maakt tussen aan de hand lopen en met zadel aan het werk. De dekhengst Rubels was ook zo. Aan de hand voorstellen op een show was meer op de achterbenen lopen dan wat anders. Een uur later onder het zadel het omgekeerde. Zeer braaf.

zo lang ik niet kan zien hoe de rand is gelijk opzij neem ik geen risico’s. De korst zelf is gebarsten, dus dat is het niet… maar ik zie niet hoe het echt uit ziet er onder dus… misschien dat onder die barst toch nog een dun laagje korst zit. 
t zit vast. Dat wel. Denk dat het laatste hoekje morgen of overmorgen los gaat komen. Ironisch genoeg denk ik dat het weefsel dat het eerste dood toonde als laatste gaat af vallen. 

fleurtjeuh schreef:Ik vind het er eigenlijk best goed uit zien, gezien de plek en mate van de wond

) maar we waren allemaal wakker. De jongste kroop zo ongeveer bij me in bed de twee oudste waren aan het grommen. Even gekeken of het ergens in de buurt in geslagen was maar zagen niet meteen wat dus terug gaan slapen.