Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:09

Ook ik ga rustig aan op zoek naar een (eerste) eigen paard. Ik merk dat ik het wel hele lastige zoektocht vindt en al snel het idee krijg dat 'veel toch te mooi om waar te zijn verhaal' is.

TNIE2021

Re: Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:21

Leuk Lessie! Wij hebben recent ons eerste eigen paard/pony aangekocht. Het was echt een hele klus om die te vinden. Mijn tips, neem je tijd, laat je hoofd en niet je hart de beslissing nemen. Bij twijfel, laat het los, er komt een volgende die beter is. Check bokt voor het collectieve brein. Oh en keuren in ieder geval altijd klinisch. Wij hadden een flinke tocht maar bij pony 11 eindelijk raak.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:35

Wij zouden vanmiddag bij een paard kijken, maar die afspraak werd helaas afgezegd. Nou ja, met de storm was het misschien maar goed dat we de weg niet op hoefden.

TNIE2021

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:41

Oza04 schreef:
Puppetje schreef:
Ik wil mijn 4-jarige gaan verkopen (JohnnyDepp x Vivaldi), maar vraag me af wat handiger is...
Of zelf proberen maar momenteel geen ruiter hebben die hem kan voorrijden of weg brengen en vanuit daar verkopen.

Zijn huidige ruiter is van haar eigen paard gevallen en voorlopig uitgeschakeld.
Zelf stap ik er niet op, omdat ik geen held meer ben en ik ben veel te groot voor hem. Het is echt een damespaardje.

Hij is heel braaf en eerlijk, maar wel gevoelig.
Ik heb geen idee waar ik hem naar toe zou kunnen brengen.
Wat is wijsheid?

Ik heb net geinformeerd bij Angelique Wouters. Stalgenootje heeft haar paard ook via Angelique verkocht en heb zelf niet veel zin in het verkoop proces na nare ervaring met mijn pony verkopen.

Ik zou m dus door iemand anders laten verkopen. Ook ivm voorrijden misschien wel de beste keuze

Ook wij kennen Angelique uit ons aankoop proces. Een eerlijke dame die weet wat ze doet. In Apeldoorn en omgeving kan ik Nikki van Verdoni Stables ook van harte aanbevelen.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:50

Ik heb Angelique alleen gesproken, maar ze kwam erg oprecht over.