Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Nou ja die van mij zou inderdaad passen en die is echt braaf. Maar goed die is nu 2,5 en zou echt volgend jaar al wel licht belast kunnen worden en eventueel lekker door het bos wandelen en stukjes rijden. Maar ook dat blijft wel een jonge pony, maar t is in de basis een onverschrokken pony
asm_kayleigh schreef:MarjanB schreef:Nou ja die van mij zou inderdaad passen en die is echt braaf. Maar goed die is nu 2,5 en zou echt volgend jaar al wel licht belast kunnen worden en eventueel lekker door het bos wandelen en stukjes rijden. Maar ook dat blijft wel een jonge pony, maar t is in de basis een onverschrokken pony
Ik moet denk ik maar niet beginnen aan een paard zadel mak maken
Lente schreef:MarjanB schreef:Nou ja die van mij zou inderdaad passen en die is echt braaf. Maar goed die is nu 2,5 en zou echt volgend jaar al wel licht belast kunnen worden en eventueel lekker door het bos wandelen en stukjes rijden. Maar ook dat blijft wel een jonge pony, maar t is in de basis een onverschrokken pony
Die ik op het oog heb ga ik ook wegsturen om in te rijden. Maar dan met name omdat ik geen idee heb hoe ik er tölt en telgang in rijd.
Denk dat ik het met Amy wel aan zou durven
MarjanB schreef:Is ook lastig hoor! Elke verkoper vind zijn paard de leukste die er is en iedereen probeert ze zo voordelig mogelijk te laten zien.
Voor recreatie zou ik ook wel kijken naar freiberger (al zijn die vaak wat duurder) tinkers (al zit daar ook dag en nacht verschil in qua karakter ) of een leuke Gelderse. Maar goed alle paarden zijn duur op t moment. En een draver trouwens? Ruitje leest ook mee en die heeft echt wel hele leuke omgeschoold
MarjanB schreef:Is ook lastig hoor! Elke verkoper vind zijn paard de leukste die er is en iedereen probeert ze zo voordelig mogelijk te laten zien.
Voor recreatie zou ik ook wel kijken naar freiberger (al zijn die vaak wat duurder) tinkers (al zit daar ook dag en nacht verschil in qua karakter ) of een leuke Gelderse. Maar goed alle paarden zijn duur op t moment. En een draver trouwens? Ruitje leest ook mee en die heeft echt wel hele leuke omgeschoold
corinadrenth schreef:denk dat zijn kleur ook niet mee zit. qua kleur doet ie zich meer als een gelderse voor. en ik zou zelf persoonlijk ook nooit een vos kopen. ik heb zo geen klik niet zulke paarden
corinadrenth schreef:denk dat zijn kleur ook niet mee zit. qua kleur doet ie zich meer als een gelderse voor. en ik zou zelf persoonlijk ook nooit een vos kopen. ik heb zo geen klik niet zulke paarden
Babootje schreef:corinadrenth schreef:denk dat zijn kleur ook niet mee zit. qua kleur doet ie zich meer als een gelderse voor. en ik zou zelf persoonlijk ook nooit een vos kopen. ik heb zo geen klik niet zulke paarden
Ik houd juist erg van vossen. Maar zoek dan weer geen Groninger![]()
Ik zie jou ad niet staan op marktplaats trouwens.
Babootje schreef:corinadrenth schreef:denk dat zijn kleur ook niet mee zit. qua kleur doet ie zich meer als een gelderse voor. en ik zou zelf persoonlijk ook nooit een vos kopen. ik heb zo geen klik niet zulke paarden
Ik houd juist erg van vossen. Maar zoek dan weer geen Groninger![]()
Ik zie jou ad niet staan op marktplaats trouwens.