Mars schreef:Ooh op dat filmpje lijkt ie toch vrij rad aan te komen draven!

Ik ben dus voorzichtig positief…
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Ziet er uit alsof die flap wel bescherming biedt zodat het van onderen fijn dicht kan groeien.
Lijkt wel rustig en goed te komen nu
Fijn dat Joy ook beter gaat, pfieuw.
Jammer dat die theemuts zich open geschuurd heeft en je nog door de hele zomer heen moet
Beter dat het hoofd er door kan. Naar buiten kijken kan niet?
Helemaal nergens je hoofd naar buiten kunnen steken vanuit stal is wel heel erg gevangenis gevoel hoor
Farjen schreef:Ik vind je vinger er vooral droog uitzien. Vroeger adviseerden we bij zulke wonden om het altijd redelijk vochtig te houden met isobetadine gel en isobetadine Tulle er op. Want dat gaf een mooiere wondgenezing en toch ontsmettend. Maar ik weet niet wat ze tegenwoordig adviseren op een spoed. Ik zie enkel nog hechtingen van plastische chirurgen, die zijn natuurlijk "proper" want ze zijn ingesneden met een steriel mesje enz. Niet met vuile omheiningen
Mars schreef:Netjes gedaan hoor met de stallen!
Je vinger ziet er heftig uit, jeukt het ook? Bij tattoos is dat altijd een teken van genezing maar dat is dan ook alles wat ik zo van wondgenezing weet.
Sintara schreef:Ik hoop dat hij weer helemaal goed is morgen.
Het is hier heel onstuimig weer dus de paarden zijn ook nogal hyperdepiep. Staan 24/7 buiten op 3 hectare dus ja
petraaken schreef:Hahaha, hij staat dan liever op stal met eten voor zijn neus.
Mars schreef:Wat fijn dat Terror haar plekken goed genezen zijn.
Tja Joy, wat slecht van je personeel dat ze niet voor beter weer gezorgd hebben