Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindor92 schreef:Zie op marktplaats ook iedere keer best leuke merrie staan. Staat bij leermeester. Afstamming is ook leuk. En is braaf. Wordt dus best weinig voor gevraagd en staat er al bijna een maand op. Dan denk ik, wat zou daar mis mee zijn? Advertentie is niet heel aanlokkelijk.
Lieser schreef:Lindor92 schreef:Zie op marktplaats ook iedere keer best leuke merrie staan. Staat bij leermeester. Afstamming is ook leuk. En is braaf. Wordt dus best weinig voor gevraagd en staat er al bijna een maand op. Dan denk ik, wat zou daar mis mee zijn? Advertentie is niet heel aanlokkelijk.
Die is al een keer van 7000 naar 5250 verlaagd. Toen vroeg ik me ook af of er misschien een keuring is geweest ...
Lieser schreef:Lindor92 schreef:Zie op marktplaats ook iedere keer best leuke merrie staan. Staat bij leermeester. Afstamming is ook leuk. En is braaf. Wordt dus best weinig voor gevraagd en staat er al bijna een maand op. Dan denk ik, wat zou daar mis mee zijn? Advertentie is niet heel aanlokkelijk.
Die is al een keer van 7000 naar 5250 verlaagd. Toen vroeg ik me ook af of er misschien een keuring is geweest ...
_Tarzan schreef:Er staat hier niet al te gek vandaan een brave met bemerking die enkel nog te gebruiken is voor buitenritjes voor 6500 eropZo zou het best wat voor mij zijn maar dat geld ga IK niet neerleggen voor een paard met bemerking