Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JudithO schreef:Enerverende vakantie heb je gehad! Gelukkig heb je er ondanks de blauwe plekken nog wel van kunnen genieten.
Wat betreft Callas, ik heb totaal geen verstand van en ervaring met verzekeringen. Maar je gevoel, lekker loslaten. Callas heeft nog steeds een droomleven waar veel paarden jaloers op zullen zijn!
Fleuribelle schreef:Ik snap dat je een dubbel gevoel hebt over het laten afkeuren van Callas door de verzekering.
Ik zou het zeker doen. Ik denk dat jij Callas tot haar dood zal houden. Jij hebt er dan zelf ook de regie over.
Nu krijg je als het goed is nog geld van de verzekering. Voor Callas zal er niets veranderen. Je hebt dan zelfs nog een potje voor onvoorziene uitgaven. Mocht Callas daadwerkelijk iets gaan mankeren waarbij zij een operatie nodig zou hebben, dan moet je je afvragen of je Callas daar dan nog een plezier mee doet.
JudithO schreef:Leeeeeuuuk filmpje weer! Wat een gave dingen komen er voorbij. En die laatste close-up van Yoda, geweldig haha. Wat is dat beest opgebloeid zeg, echt genieten.
Prairy schreef:Prachtig dat laatste meer zeg, hele mooie omgeving. Ook die tunnel grot vond ik gaaf.
Vraag me wel al waar jij geboren/opgegroeid bent, je gebruikt dezelfde uitdrukking als mijn oma's en ik vraag me af of dat iets lokaals is
Tinka schreef:Hier regent het ook al 2 dagen, veel modder en spekglad bij de paarden. Ik haat blubber, jek. Kan je niet over de weg rijden met Prisca? Ze is toch verkeersmak?
Welke pillen geef je tegen de epilepsie? Er zijn meerdere soorten. Dat bijvoorbeeld de leverwaarden verhoogd zijn bij fenobarbital wil niet zeggen dat de lever ook meteen beschadigd is, dat is een direct gevolg van de medicatie. Je hebt bijvoorbeeld ook pexion.
En je kan de bloedspiegel laten bepalen van fenobarbital, dan weet je of je de juiste dosering geeft. Fenobarbital is er ook in verschillende hoeveelheden.
Als ze een lange aanval hebben kan je ook een zetpil geven met een soort valium.
Irritant dat ik niet meer in de praktijk werk, daarom kan ik op veel dingen niet meer op de naam komen.