Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faline schreef:Hengst van DWHStables nu met filmpje. Blijf er bij; precies het type wat ik zoek, totaalplaatje klopt gewoon.![]()
(alleen het stukje hengst en leeftijd valt niet binnen mijn criteria)
http://www.youtube.com/watch?v=X3YPc6-7 ... e=youtu.be
Melanie_B schreef:Wat versta je onder de basissport?
Das ook een beetje mijn probleem... Ik neig, qua uiterlijk, telkens meer naar de duurdere paarden.
Staan wel een aantal van 2500 etc op, maar vele zijn te mager, onbespierd, onbeleerd, of lopen niet lekker, etc..
Melisje_92 schreef:Melanie_B schreef:Wat versta je onder de basissport?
Das ook een beetje mijn probleem... Ik neig, qua uiterlijk, telkens meer naar de duurdere paarden.
Staan wel een aantal van 2500 etc op, maar vele zijn te mager, onbespierd, onbeleerd, of lopen niet lekker, etc..
mager en onbespierd moet je doorheen kijken
Melanie_B schreef:Melisje_92 schreef:mager en onbespierd moet je doorheen kijken
Zeker niet. Ik heb een bepaald paard, qua lichaamsbouw in me hoofd, en die moet dat van nature ook wel een beetje bezitten. Uiteraard kun je er wel wat spieren bij optrainen, maar het paard blijft een bepaalde bouw behouden. Neem maar eens een kijkje naar mijn huidige paard. Hij is rank gebouwd, vrij dun nekje en hoe je hem ook traint, je gaat er niet veel aan veranderen.
Sundral schreef:Dier wordt 3, kan prima. Vind er alleen niks aan... Maar 't is maar net wat jij wil natuurlijk Faline.