Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yavanna schreef:Wat fijn Kathleen, volgend jaar een mini terreur gelukGefeliciteerd
En fijn dat Joy ook beter loopt.
Je hand kost even tijd, maar voor je het weet is het weer genezen
ikkedus schreef:Joy is gewoon solidair met jou. Jij geblesseerd, hij grblesseerd. Dan moet je wel rust nemen in zijn ogen…..
Maar het klinkt goed dat hij verbeterd is al!
kally schreef:Gefeliciteerd met het kloppende hartje en ook fijn om te lezen dat Joy weer wat beter loopt.
Alles heeft z’n tijd nodig van vinger, Joy en het hartje…..
petraaken schreef:Jeuj voor een kloppend hartje. Toch ook goed nieuws dat Joy aan de betere hand is.
Nu jou vinger nog.
Rêve is een specialleke. Misschien moet Kath inderdaad maar eens de verhalen en stunten van haar paarden in boekvorm schrijven.
Duhelo schreef:Mismoed is stom, maar kan en mag je hebben hoor. Er gaat ook genoeg “verkeerd” om daar even over te mogen balen.
Even een film opzetten waarbij je op voorhand weet dat je gaat huilen en het even gewoon laten komen en uithuilen. Dat kan en mag ook gewoon.
En verder blijven geloven dat alles gewoon goed komt. En dat komt het ook wel hoor, one way or another!
Mars schreef:Gekke merrie
Sintara schreef:Fijn dat het hartje klopt! En Reve klinkt voor mij wel als een heerlijk paard, maar ik heb altijd al een zwak voor die specialeze weet gewoon heel goed wat en hoe ze het hebben wil
Sintara schreef:Haha aawh, dat is wel schattigbij de smid ben ik er ook nog steeds wel bij omdat deze smid vrij jong is en onzeker doet dus daar maken ze gebruik van
![]()
Maddy moet ik ook echt vasthouden omdat ze anders het haar van de smid opeet want ze heeft zo'n leuke vlecht om op te kauwenen zij kijkt graag, maar als ze kijkt dan leunt ze ook en inmiddels zal ze bijna 800kg wegen
ik heb haar geleerd goed hoefjes te geven maar ja. Jong en groot...