(Zeg ik als iemand die alleen kleine dieren heeft gehecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Echt mensen artsen lijken vaak wel dronken met naaien, maar bij jou zijn ze in elk geval consequent geweest en is het niet krom aan het trekken ofzoiets. Ziet er helemaal niet verkeerd uit. Wanneer de draadjes er een dag of twee uit zijn ga je zien dat de zwelling erg af neemt. Dan mag je waarschijnlijk ook je hand "wassen" wat erg scheelt met hoe het eruit ziet.
(Zeg ik als iemand die alleen kleine dieren heeft gehecht)
Ayasha schreef:Jay! Draadjes uit. Wonde is mooi maar wondranden zijn nog niet dicht/stevig genoeg dus wel nog voorkomen dat ik kan plooien.
fleurtjeuh schreef:Oei! Kan je de vinger spalken om hem recht te houden?
Ik denk dat zelf immobiliseren vaak fout gaat, niet iedere beweging is altijd bewust en t hoeft maar 1 beweging te zijn dat het open trekt
Mars schreef:Hier ook even een virtuele knuffel![]()
Je lijkt je meer druk te maken over Joy dan jezelf, maar pas je ook op je eigen lijf?
Ayasha schreef:DA vermoed dat hij overkop gegaan is of achterover gevallen en dat er een zenuw gekneld zit in zijn hals. Hij heeft cortisone gehad en voor vier dagen pasta (straks even kijken naar de naam) als hij dan niet duidelijk beter is foto’s maken.
Voor nu moeten ze ook gescheiden staan dat ze niet ruw kunnen spelen. Dus nu staan ze met een draadje tussen.
Hannanas schreef:Ayasha schreef:DA vermoed dat hij overkop gegaan is of achterover gevallen en dat er een zenuw gekneld zit in zijn hals. Hij heeft cortisone gehad en voor vier dagen pasta (straks even kijken naar de naam) als hij dan niet duidelijk beter is foto’s maken.
Voor nu moeten ze ook gescheiden staan dat ze niet ruw kunnen spelen. Dus nu staan ze met een draadje tussen.
meen je. oliebol. Hopelijk loopt het met een sisser af.
pmarena schreef:Het is wel frappant hoor. Je stopt er een nieuw veulen in en Joy doet meteen alsof hij vervangbaar is en niet meer voorzichtig hoeft te zijn![]()
Gelukkig is hij jong en zal hij de optimale herstel kansen hebben in zijn jeugdigheid.
Duimen dat het snel zichtbaar beter wordt en met een sisser afloopt.