Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myk_en_shant schreef:Wat zijn jullie ervaring met het bonte stalletje, de ervaringen die op bokt staan zijn erg wisselend. Van goed tot sla maar over.
Ze hebben al een aantal weken 1 paard te koop staan, bruine merrie die verkocht onder voorbehoud stond en door niet nakomen van afspraken weer in de verkoop terug is.
Die merrie staat mij eigenlijk zo op de foto wel erg aan.
Maar ze zitten best ver van mij vandaan. En zie niet zitten om een halve dag in de auto te gaan zitten voor een hap gebakken lucht.
ikke schreef:myk_en_shant schreef:Wat zijn jullie ervaring met het bonte stalletje, de ervaringen die op bokt staan zijn erg wisselend. Van goed tot sla maar over.
Ze hebben al een aantal weken 1 paard te koop staan, bruine merrie die verkocht onder voorbehoud stond en door niet nakomen van afspraken weer in de verkoop terug is.
Maar ze zitten best ver van mij vandaan. En zie niet zitten om een halve dag in de auto te gaan zitten voor een hap gebakken lucht.
Je kunt het ook zien als een leerzaam moment paard kijken.
Ook van een paard wat je niet koopt, kun je wat leren.
SteffiiY schreef:Is het niet handig dat we een lijstje opsommen en mensen kunnen aanvullen waar naar ze op zoek zijn? Ik zie dagelijks en tientallen paarden voorbij komen dus dan kan ik misschien iemand nog aan een paard helpen
Galeobdolon schreef:SteffiiY schreef:Is het niet handig dat we een lijstje opsommen en mensen kunnen aanvullen waar naar ze op zoek zijn? Ik zie dagelijks en tientallen paarden voorbij komen dus dan kan ik misschien iemand nog aan een paard helpen
daar is schijnbaar een ander topic voor, als je hier advertenties neerzet dan is dat niet ok met de mods:)
manzano schreef:Oh heb je een link? Lijkt me wel handig zo'n topic.
myk_en_shant schreef:Wat zijn jullie ervaring met het bonte stalletje, de ervaringen die op bokt staan zijn erg wisselend. Van goed tot sla maar over.
SteffiiY schreef:Is het niet handig dat we een lijstje opsommen en mensen kunnen aanvullen waar naar ze op zoek zijn? Ik zie dagelijks en tientallen paarden voorbij komen dus dan kan ik misschien iemand nog aan een paard helpen
StalNollie schreef:myk_en_shant schreef:Wat zijn jullie ervaring met het bonte stalletje, de ervaringen die op bokt staan zijn erg wisselend. Van goed tot sla maar over.
De pony die ik denk dat je bedoel zou ik wel even op dracht laten scannen
Kimberly_83 schreef:SteffiiY schreef:Is het niet handig dat we een lijstje opsommen en mensen kunnen aanvullen waar naar ze op zoek zijn? Ik zie dagelijks en tientallen paarden voorbij komen dus dan kan ik misschien iemand nog aan een paard helpen
Ik begrijp uit de opmerkingen dat wij dus wel wensenlijstje mogen maken en dan mag er via privé bericht wel aanbiedingen gedaan worden. Misschien kun jij aangeven of mijn budget en wensen een beetje matchen op de huidige markt omdat jij er veel voorbij ziet komen
Budget €7000,-
Ruin of merrie maakt niet uit
Vanaf 6 jaar tot 10
Verkeersmak (liefst alleen weg kunnen)
Ongeveer L niveau dressuur (hoeft niet meer te gaan leren ook)
Tussen 1.60 en 1.68 (ik durf niet veel hoger en ben zelf 1.82 dus kleiner is geen optie)
Spaans mag
Geen engelse/ draver
Ik wil RX keuren op kliniek op eigen kosten, bij voorkeur Bodegraven of Lingehoeve
Sky_As schreef:Kimberly_83 schreef:
Ik begrijp uit de opmerkingen dat wij dus wel wensenlijstje mogen maken en dan mag er via privé bericht wel aanbiedingen gedaan worden. Misschien kun jij aangeven of mijn budget en wensen een beetje matchen op de huidige markt omdat jij er veel voorbij ziet komen
Budget €7000,-
Ruin of merrie maakt niet uit
Vanaf 6 jaar tot 10
Verkeersmak (liefst alleen weg kunnen)
Ongeveer L niveau dressuur (hoeft niet meer te gaan leren ook)
Tussen 1.60 en 1.68 (ik durf niet veel hoger en ben zelf 1.82 dus kleiner is geen optie)
Spaans mag
Geen engelse/ draver
Ik wil RX keuren op kliniek op eigen kosten, bij voorkeur Bodegraven of Lingehoeve
Je zit in een markt waar denk ik zijn 70 %van de kopers in zoekt. Ik denk dat je of je eisen bij moet stellen, of je budget.....