Vaak laat ik hem dan maar alleen klussen, voor mij beter.
De tegels in de keuken in Nederland had ie ook alleen gedaan, helemaal scheef. Kon ie ze dus er allemaal weer af halen en opnieuw doen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinka schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat.
Pathos is hier een stuk braver dan in Nederland, daar vond ie het altijd nodig om naar dingen te kijken en schrikken en erg drammen met hard gaan. Het was daar natuurlijk erg plat en weinig bomen ed, dus veel en ver kijken. Als ik met de trailer naar het bos ging was ie ook veel braver. Ik denk omdat er dan zoveel te zien is, dan valt er niets meer te schrikken. En dat is hier in Frankrijk dus ook zo.
jitskenienke schreef:Wauw super gaaf zeg! Wat een leuke update! En wat fijn dat je heerlijk heb kunnen rijden, dat moet echt ontzettend genieten zijn geweest!
Cera_D schreef:Dat klinkt echt als een heerlijke rit! Echt genieten
rocymax schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat Mo, het is je zo gegund. Hoe gaat het met je honden, vooral je nieuwe hondje, ik ben even zijn naam vergeten.
JudithO schreef:Ik vind het echt briljant dat het trainen met die handpop dus weldegelijk werkt!
Heerlijke rit ook die je gisteren met Prisca hebt gehad. Ze klinkt echt als een droompaardje
Die poort!Die wordt echt heeeeel gaaf zeg.
Heerlijk zoveel overvloed uit eigen tuin. Echt geniaal ook dat je gewoon perziken uit eigen tuin hebt! Ik ga dat straks maar niet proberen denk ik
balance schreef:Die tracer vind ik interessant. Kun je daar iets meer over vertellen?
Ik heb ook een oudere reu die ik goed in de gaten moet houden. Binnen draagt hij een buikband. Die kan gewoon in de wasmachine.
Otti1977 schreef:Ik heb ook een hondje die incontinent is. Ze krijgt medicijnen ervoor. Werkt perfect. Het heet propalin van vetoquinol. Misschien hebben ze dat in Frankrijk ook?
-Namiro- schreef:Zo weer even bijgelezen en gekeken en ik kan nu hallo zeggen vanuit jouw thuisland!
Hallo vanuit Normandië!
Geen inhoudelijke bijdrage vanwege gebrek aan WiFi maar wel even zeggen dat ik geniet van jouw vorderingen met Prisca!!
Tinka schreef:Wel een voordeel dat ze dan zo klein is. En deze val lag dus niet aan het paard. Een banaan singel is dan wel handig voor paarden met een dikke buik.