Bokt en Antoine De Bodt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:04

astridh"]
[quote="Steef schreef:
Zo'n clinic lijkt me echt enorm leuk, maar ik heb er geen geschikt paard voor en ook geen vervoer wsch, zou het wel leuk vinden om te komen kijken!

Maar ik heb wel een geschikt paard voor je *LOL* , ik neem gewoon de merrie mee en dan kan jij op Max, kan je ons ook nog even voordoen hoe je over een hindernis komt misschien.

Voor de negatieve reacties hierboven, ik ben niet bang dat we elkaar daar gaan afzeiken hoor, in tegendeel. Ieder die met een paard komt zou bijvoorbeeld wat over het paard kunnen schrijven, het systeem waarin je rijdt en de moeilijke punten waar je op dat moment tegenaan loopt en hoe je dat probeert op te lossen. Wie weet met al die kennis ter plaatse kom je nog eens tot heel verhelderende inzichten.
[/quote] Bloos Bloos
Ik en springen? Dat durf ik niet! Maar Suus vast wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 01:03

Colinda"]
[quote="Lovely"]Volgens een eerdere post van Colinda (dacht ik, hou me te goede) was kijken niet toegestaan Verward
[/quote]

eh.... ja Lovely, je bent geloof ik, zo'n beetje de enige die het goed begrepen heeft....
[/quote]
En dat terwijl ik nooit zorgvuldig zou lezen, kun je nagaan.

[quote="colinda schreef:
Maar idd... persoonlijk vindt ik dat hier nogal wat afgezeurd wordt, over die of gene... terwijl ze de persoon in kwestie nooit hebben zien rijden, wordt er een mening 'gevormd' over zo'n persoon.

En op deze manier wil ik dus eigenlijk de 'beste stuurlui aan wal' maar eens thuislaten Haha! degene die zo'n hoog woord heeft, zou mi ook gerust meerijden, toch?!

Je bedoelt hier denk ik ook de mensen mee die zeggen dat de africhting van Ozep wel niet voor elkaar zou zijn omdat de aanwijzingen van meneer de bodt (alhoewel goed opgevolgd) niet 'aanslaan' bij dat paard.

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 01:46

Lovely schreef:
Je bedoelt hier denk ik ook de mensen mee die zeggen dat de africhting van Ozep wel niet voor elkaar zou zijn omdat de aanwijzingen van meneer de bodt (alhoewel goed opgevolgd) niet 'aanslaan' bij dat paard.

ja ... ook Knipoog
Maar het is ook zo makkelijk om van de 'kant' te zeggen/vertellen wat je ervan vindt... vaak (lees... vaak, niet altijd) zijn dit mensen die, als je ze zelf ziet rijden, denkt van: Verward valt dat ff tegen.... Gaaaap

Ik geef op dit moment les aan mensen, die zeer goed 'onderlegd' zijn... waarvan ik, na ons eerste gesprek, heel eerlijk zei; nou... ik hoop dat ik iets voor jullie kan betekenen... Scheve mond
Zelfs nog met de omgang met hun paarden, opzadelen, losstappen, dacht ik; mmm...ziet er niet verkeerd uit...
Tót dat we gingen 'rijden' ... viel dat ff tegen & kan ik wel degelijk 'iets' voor ze betekenen
Ook dan nog, als mensen 'menen' te weten, hoe of wat... zeg ik; laat maar zien !
Vaak krijg je dan te maken met de welbekende'smoesjes' Haha! en dán mogen ze van mij aan de 'bak' .. (zet ik ze aan het werk)...rijden ! Nerd

Dit komt zo vaak voor....

en daarom dus... Knipoog

maar ja.. heb nog niet veel reakties gehad, dus ben benieuwd wat er over blijft...
Zal ik heel eerlijk zijn?

Ik denk dat de volgende wel willen/aandurven;
* Katja
* Astridh
* Jos
* Sjuimpje

de rest? mmm..... Scheve mond ik laat me verrassen

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 02:05

Colinda, ik zou wel willen hoor en ik heb niks waar ik me voor zou moeten schamen, ik heb er geen moeite mee om mijn paard te laten zien hoor. Puntje is alleen dat het voor mij dus niet zo simpel is vanwege vervoer.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 10:31

Iemand zien om naar braboland af te dalen? ik heb deze maand les van AdB. Ik durf het aan dat jullie naar mij komen kijken. Ik kan best tegen kritiek, mits deze gegrond is en opbouwend.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 10:41

Ik persoonlijk heb nu genoeg AdB gezien, en vindt Braboland dan dus echt te ver...

Kunnen we niet vast een datum prikken? 8 maart ofzo?
En hoeveel denk je dat we aan bakhuur moeten betalen als we met zo'n 5 tot 10 combinaties komen rijden?
Ik mag dan zeker wel voor minder, want als ik met mijn hengst kom zal ik toch wel niet echt aan rijden toekomen *LOL* Knipoog

Ik vind het toch wel jammer als mensen als Lov e.d. niet kunnen komen omdat ze geen vervoer hebben... We hebben niet allemaal de luxe van eigen vervoer.

En sinds wanneer ben ik een springruiter Steef?

UniferB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 11:08

Ik heb niet alles gelezen, wie gaat de clinic geven?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 11:28

Ik vind het zelf niet zo'n probleem als er mensen komen kijken. Juist niet eigenlijk. Ik denk dat er een paar hele interessante mensen die ook aan deze discussie heben meegedaan niet kunnen komen vanwege vervoer ed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 11:48

Het is inderdaad heel jammer, maar het is niet anders. Bij ons op stal gaat het niet lukken, ik denk dat ik onze staleigenaar niet zo gek krijg om de bak ter beschikking te stellen Haha!.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 11:54

Lovely schreef:
Het is inderdaad heel jammer, maar het is niet anders. Bij ons op stal gaat het niet lukken, ik denk dat ik onze staleigenaar niet zo gek krijg om de bak ter beschikking te stellen Haha!.

Ik maak wel een illegale videoband. Haha!

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 12:36

UniferB; het wordt geen clinic, maar meer een gezamenlijk rijden/trainen... daarna misschien met z'n allen even wat drinken & nakletsen

Lovely; idd... jammer, zou er niemand bij jou in de buurt zijn, die je kan oppikken? Waar moet je vandaan komen?
Of, dat je bijvoorbeeld samen met iemand anders (die misschien ook wil rijden), een trailer zou kunnen lenen...
Onze trailer wordt bijv. verhuurd voor € 11,34 (hele dag) en is altijd goedkoper dan bij een 'trailer verhuurbedrijf'...

Sjuimpje ; wat mij betreft is 8 maart prima Knipoog
heb je ook nog een hengst dan?

oh ja... voor de 'huur' van onze bak vragen we € 5,- per combinatie, uitgaande dat we minimaal 5 combinaties zouden hebben.

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 12:40

Colinda, een trailer op zich is geen punt, die kan ik op stal ook huren, maar dan heb ik nog geen auto en chauffeur getoverd. Om eerlijk te zijn vind ik dat ook wel erg veel gedoe om een uurtje bij jou in de bak te hobbelen nadat ik ruim een uur in de auto heb gezeten. Snap je?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 12:51

Colinda schreef:
Sjuimpje ; wat mij betreft is 8 maart prima Knipoog
heb je ook nog een hengst dan?

Iedereen het eens met 8 maart?

Euh, ja, heb nog een driejarige Gribaldi hengst staan,
die moet ik nog wel even zadelmak maken *LOL*
Ik vind het op zich wel een leuk idee om hem mee te nemen aangezien ik dan gelijk weet hoe hij reageert op andere paarden. Dan ben ik toch in een omgeving met mensen welke hun paard de baas zijn, dat moet ik nog maar afwachten als ik hem mee neem naar een ander vreemd terrein.

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 12:54

Lovely schreef:
Colinda, een trailer op zich is geen punt, die kan ik op stal ook huren, maar dan heb ik nog geen auto en chauffeur getoverd. Om eerlijk te zijn vind ik dat ook wel erg veel gedoe om een uurtje bij jou in de bak te hobbelen nadat ik ruim een uur in de auto heb gezeten. Snap je?

tja... misschien kan ik nog een auto & chauffeur toveren (zou ik ff moeten vragen).
Een heleboel is mogelijk, maar als je liever niet wil...
enneh.... ik hoop toch wel dat we met z'n allen iets langer bij ons bezig zijn, dan 'een uurtje' Cool
Als we daarna nog wat gaan drinken, wordt het hoop ik, een gezellige middag

En voor de mensen die hun paard liever niet op de trailer willen laten staan, we hebben meestal wel wat stallen vrij.
Dit uiteraard wel tegen vergoeding.... (strooisel/hooi).

dus dat is ook opgelost Haha!

verder nog wensen? Knipoog

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 12:56

Laat ik het zo zeggen: als je mij graag wilt zien rijden, dan kun je ook naar mij toe komen, dat scheelt mij weer een heleboel moeite en een hoop geld.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 13:16

8 maart is prima voor mij..Steef kan dit voor jou ik kom jou ophalen, maar ik weet nog niet helemaal waar.. ik denk dat amersfoort het makelijkste is, anders ben je als je pech hebt..2 uur onderweg met de trein en bus..
Dus.. het maakt mij verder niet uit..
Ik hoor het wel

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 13:30

Ehhh youngster, het is dus niet de bedoeling dat er mensen komen kijken, het gaat alleen om de mensen die rijden... Ik was ook al niet welkom Verward

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 13:50

Sjuimpje schreef:
En sinds wanneer ben ik een springruiter Steef?

Ik hoop voor je dat je toch iets beter over de hindernis komt als ik! Tong uitsteken

En als Astrid het serieus meent dat ik mee kan rijden op Max dan neem ik dat aanbod graag aan natuurlijk!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:01

Lovely schreef:
Laat ik het zo zeggen: als je mij graag wilt zien rijden, dan kun je ook naar mij toe komen, dat scheelt mij weer een heleboel moeite en een hoop geld.

maar die anderen kost het toch ook moeite en geld? Scheve mond

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:07

Dr_Jacksel & Youngster;
wie weet is het voor 'herhaling' vatbaar... en dan mét kijkers.. Knipoog

enneh... ik heb ook nog wel een paard staan, dus wie toch graag mee wil rijden

groetjes

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:16

Ik heb het topic net even doorgelezen (had het begin wel gevolgd maar daarna een stuk niet) en wil ook graag meerijden.
Dit omdat ik denk dat er mensen zijn waar ik veel kan leren en omdat de mening van andere positief en negatief mee kunnen doen aan een vooruitgang.
Ik les nu 5 jaar bij dezelfde instructeur en daar heb ik niets over te klagen maar een ander licht op mij en mijn paard is ook niet verkeerd.
Mijn paard is niet perfect recht.eerst had ik het idee vanwel tot ik een autoongeluk kreeg en daarna zelf ben recht gezet.Dan stap je dus op een scheefpaard Lachen Ik heb NIET het ideale dressuurpaard hij stampt en is best een beetje lomp ik ben zelf geen anky maar doe wel mijn best dus meningen en op/aanmerkingen zijn welkom

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:16

Kayla"]
[quote="Lovely schreef:

maar die anderen kost het toch ook moeite en geld? Scheve mond
[/quote]
Onee kayla, mij niet, want ik neem de moeite niet! Haha!
Ook voor mij gaat er veel tijd in zitten in vervoer en zo. al kan ik me bij Lovely voorstellen dat het voor haar ook nog eens een hoop geregel betektent en ik heb vervoer. Dat scheelt wel veel hoor.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:22

Ik kan wel met m'n pony komen hoor..de combinatie staat wel niet(ben een beetje te groot), maar dan kunnen jullie wel beoordelen hoe ik rijd. *help wat zeg ik nu*
Als dit verder niet erg is..rijd ik graag mee..
En jacksel..ik heb dan wel een groom nodig, want ik kan niet alleen en mijn moeder gaat niet mee..dus...*hint*

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:22

Als Kimber en ik nou ieder een half uur op Lottel gaan, mag dat wel Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 14:23

Lovely schreef:
precies. iedereen is van harte uitgenodigd om bij mij op stal te kijken, maar ik ga niet mijn paard van hot naar her slepen, voor dit soort toestanden.