c_alsemgeest schreef:Maar waar haal je de cijfers vandaan met de kans berekening? Want een kennis van me zocht in die prijsklasse en ook de door jou genoemde 50 vond ze niet.
Uiteindelijk budget verhoogd naar 6000 en toen een acceptabel beestje gevonden na een half jaar zoeken. En zo bizar waren haar eisen niet. Leeftijd tussen 5 en 15, mag een bemerking hebben of een stalgebrek verder gezond en redelijk braaf. Geslacht en uiterlijk maakte ook niet uit.
Ergens tussen de 1m60 en 1m80
Wat is daar moeilijk aan?
Als er 150 op Marktplaats staan en je zoekt er eentje, hoe groot is dan de kans dat je een fatsoenlijk paard kunt vinden? 100%.
Dat die koper allerlei subjectieve eisen heeft, daar kan ik niks mee. Hoe langer die lijst hoe langer je geduld moet zijn.
Tante Taart heeft ook een paar maanden op zich laten wachten. Daar heb ik ook een paar fatsoenlijke paarden voor bekeken die niet voldeden aan
mijn subjectieve eisenlijst. Dat zegt niks over die paarden, die waren stuk voor stuk prima (op eentje na maar dat verbaasde niet) maar ze moeten bij mij wel minimaal 10-15 jaar mee. Dan wil ik wel iets waar IK in geloof.
Ik hoef er niks aan te verdienen, weet je nog. Bij mij gaan ze dood en daarna kijken we weer verder.
Dat dat niet in jullie straatje past, is niet mijn probleem.