Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neon schreef:Poekkie schreef:Wat een experts hier hahaha
Bokt zit vol expertsMaar hier mag er lekker gezweef-teeft worden
zonder wetenschappelijke onderbouwingen
Ik vind dat hier een veulen in zit… ennehh als dat niet het geval is… kun je er van het voorjaar vast wel eentje instoppen
Swift schreef:Hahaha nee niet heel snel inderdaad Melzazu.
Ja die camera's kunnen inderdaad heel erg verrekenen op nachtzicht Tiwi1969, dat maakt het wel lastiger.
Ik heb heel veel beval filmpjes bekeken en ook daar zie je hele verschillende dingen inderdaad. Heb inderdaad ook vaak gezien dat de pony steeds op ging staan en weer ging liggen (en dan vaak ook nog in een onmogelijk hoek waardoor ze weer overeind moesten). Zie ook steeds heel veel verschil in hoeveel er geholpen/ingegrepen wordt dat blijf ik dus een lastige inschatting vinden. Maar heb in iedergeval alles over een redbag gezien/gelezen wat er te vinden is, dat lijkt me stressvol maar een verkeerde ligging lijkt me nog enger... Heb ook geen idee hoe ik dan precies moet ingrijpen, verder dan zoek het achtergebleven beentje en/of bel de dierenarts komen de omschrijvingen niet echt... En ik heb alleen een beetje ervaring met schapen maar toen was ik nog heel jong (was handig met die kleine handjes) en dan is de lading ook heel anders qua emotionele betrokkenheid. Maar goed meestal gaat het gelukkig goed dus daar hopen we maar op.