Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Wat mij best wel tegenhoudt bij WE wedstrijden is dat het zo lang duurt. Dus eerst dressuur helemaal afwerken en dan de trail pas. Wat op zich logisch is, maar dan zit er zo een paar uur tussen de dressuurproef en de trail. En ik heb een paard die trailers absoluut niet leuk vindt, ik denk dat hij in het verleden al te veel gereisd en verhuisd is en het daarom niks meer vindt. Dat houdt mij dan wel tegen om me voor een WE wedstrijd aan te melden. Dan moet hij zo vaak de trailer weer op, dat is echt niet leuk voor hem. Hoe gaan jullie hiermee om?
Fangio schreef:Gefeliciteerd Sandrawierda! Haffie power in de WE![]()
Nog een foto van de beruchte bel in Huijbergen. In de WE1 waren er heel veel uitgesloten in de trail zag ik. Enig idee hoe dat kwam Lideli?
[ Video ]
PreHungaro schreef:In de winter is het vaak allemaal na elkaar en dat is best flink.
SandraWierda: Was je er nog uitgekomen met de hindernissen?
Odetje92 schreef:In de Beemster (WEH) was je na je dressuur proef binnen na een kwartier ofzo buiten al aan de beurt voor je trail
Fangio schreef:Odetje92 schreef:In de Beemster (WEH) was je na je dressuur proef binnen na een kwartier ofzo buiten al aan de beurt voor je trail
Wanneer moest je dan je trail lopen? Donderdag was het eerst iedereen dressuur toen trail lopen samen met de jury (WE0) en daarna iedereen de trail
Gefeliciteerd PREHungaro, supermooi resultaat!
Texas02 schreef:Vreselijk toch? Dat betaal ik echt niet hoor. Het moet wel leuk blijven.
Fangio schreef:Odetje92 schreef:In de Beemster (WEH) was je na je dressuur proef binnen na een kwartier ofzo buiten al aan de beurt voor je trail
Wanneer moest je dan je trail lopen? Donderdag was het eerst iedereen dressuur toen trail lopen samen met de jury (WE0) en daarna iedereen de trail
Gefeliciteerd PREHungaro, supermooi resultaat!
SandraWierda schreef:Help![]()
Ik rij in het donker groen de wedstrijden, groen dekje, groen jasje, zwarte handschoenen en zwarte rijlegging. Maar vind de rijlegging ten eerste erg anders kleuren in deze combi en niet heel mooi, zie foto hieronder. Welke kleur rijbroek zou hier mooier bij staan of gewoon zo laten?![]()
[ Afbeelding ]