Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:Hier weer niks. Wij zouden gisteravond voor de 2e keer naar een ISH gaan. Nu was me al opgevallen dat de verkoper de advertentie zaterdag had gewijzigd. Dus ik stuurde zondag een berichtje naar de verkoper met de vraag of onze afspraak maandag nog doorging. Bleek dat ze zaterdag een buitenrit had gemaakt en dat het paard daarbij zoveel spanning op had gebouwd dat hij flipte en haar eraf had gegooid. Dus nu wilde ze hem liever verkopen aan iemand die er helemaal geen buitenritten mee zou maken ...
Tja, dat zijn wij dus niet. Wij kwamen juist vanwege de combinatie cool bij het springen + verkeersmak buiten.
Dochter was behoorlijk teleurgesteld.
Lieser schreef:Hier weer niks. Wij zouden gisteravond voor de 2e keer naar een ISH gaan. Nu was me al opgevallen dat de verkoper de advertentie zaterdag had gewijzigd. Dus ik stuurde zondag een berichtje naar de verkoper met de vraag of onze afspraak maandag nog doorging. Bleek dat ze zaterdag een buitenrit had gemaakt en dat het paard daarbij zoveel spanning op had gebouwd dat hij flipte en haar eraf had gegooid. Dus nu wilde ze hem liever verkopen aan iemand die er helemaal geen buitenritten mee zou maken ...
Tja, dat zijn wij dus niet. Wij kwamen juist vanwege de combinatie cool bij het springen + verkeersmak buiten.
Dochter was behoorlijk teleurgesteld.
Romy1234 schreef:Ja maar toch vind ik het vreemd dat na zoiets de advertentie gewijzigd word.
Fijn dat ze eerlijk over zijn, maar zijn ze dat ook echt? Paard misschien toch geblesseerd? Of gewoon geen juiste match met de huidige eigenaar? Hoger bod kunnen krijgen?
StalNollie schreef:Fly high ik snap opzich particulieren wel in dat opzicht. Geen verstand en geen geleur willen. Volgens mijn zijn mobiele röntgen foto's ook prima te beoordelen.
Charmaine schreef:Wat een domper weer Lieser. Maar beter dat ze het nu vertelken dan na verkoop en je dochter degene is die gelanceerd wordt....
Fly rx keuren op locatie kan tegenwoordig prima. Ook hals en rug. Apparatuur is de laatste jaren enorm verbeterd. Enige verschil is nog de handigheid van de arts. Omdat mobiel natuurlijk niet zo stabiel en stil hangt als vaste apparatuur.
Hier gelukkig een positief bericht over de verkoop van mijn merrie. Fijn adres en koper gevonden. Morgen is de overdracht. Pas daarna kan ik het echt loslaten en is het definitief natuurlijk, maar ik ga er van uit dat er geen kink meer in de kabel komt.
CalipsoLover schreef:Even een vraagje, vanaf wat is voor jullie normale prijsklasse en vanaf wanneer hogere prijsklasse?
Dilan93 schreef:CalipsoLover schreef:Even een vraagje, vanaf wat is voor jullie normale prijsklasse en vanaf wanneer hogere prijsklasse?
Tsjah, ik heb mijn eerste 3 paarden voor minder dan 2500 gekocht.
Dus vanuit mijn kader is alles nu hogere prijsklasse