Ik ben wel echt zíjn mens idd.. En hij wil wel even toe staan dat Vigo ook aandacht krijgt maar genoeg is genoeg en dan komt ie gewoon tussen ons in staan.

Neon: deze heeft volgens mij de kleur nog minder begrepen dan zijn moeder...

Zijn wintervacht is veel donkerder dan die van Rêve was op zijn leeftijd (Rêve was haast wit) dus ben erg benieuwd naar zijn zomervacht!
Maflinger: ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag beetje laf geweest ben en omwille van het weer niet gezadeld heb. Morgen is ons hier een mooie dag beloofd due wil ze dan allebei rijden. Moet ook zeggen dat ik gisteren nacht nog met mijn fysio heb liggen appen (ja echt) en dat ik vandaag ook wel wat dingen had waar ik over wilde denken. Ben er zeker van dat er maandag een vervolg komt op ons app gesprek maar dan irl..
Hij was wel happy met het filmpje (hij vraagt ook regelmatig naar Joy

Eigenlijk best erg dat mijn fysio meer interesse toont in mijn passie(s) dan mijn ouders...

In de zomer ga ik er wel vaker zitten denk ik... nu vindt mijn lijf dat geen goed plan zelfs niet met skiebroek en thermisch ondergoed..,

Soms lijkt het haast alsof hij dingen in gefluisterd krijgt van mijn overleden Jack Russel (die ik nog enorm mis)
Liet hem net kennis maken met Sam met begeleiding. Ik zeg net ‘Sam is lief’ legt die mongool zijn oren plat,,,

Pup heeft ook opstaande oren en herkende die lichaamstaal dus schiet achter me in, ik tik Sam op zijn neus met een vinger en zeg ‘ik zei net dat je lief was ezel!!’ Maar hij voelde zich niet echt schuldig.

De ‘pup’ in kwestie is 7 maanden en een paar cm groter dan onze volwassen herder overigens.

Hij is in de fase van oud behang af trekken nu (heeft de volwassen herder ook gedaan) dus ik zeg tegen mijn man ‘hij is aan het behang begonnen.’ Krijg ik terug ‘nog een paar pups en wij hoeven het er niet meer af te halen.

Daarnaast heeft hij ook de trailer onklaar gemaakt.

Hij pubert een beetje zeg maar.