Bij de trainer kon hij uiteindelijk wel op stal, dus kon zijn deken af.

Morgen ga ik terug langs en start zijn training. Het is de bedoeling dat ik hem eerst longer, zodat de trainster kan observeren hoe we samen werken. Nadien neemt zij het over. Ik ga terwijl hij daar staat, regelmatig bij de training betrokken worden. Vind het echt mega spannend allemaal, maar heb er echt wel zin in.

Wel aparte stalletjes, daar zou ik Mac echt niet in durven zetten, binnen 5 minuten zou hij er al uit gesprongen zijn

hij ging heel even gezellig doen en eten en toen zonderde hij zich af en reageerde letterlijk niet eens meer op ons bij aaien of iets.

Kan me voorstellen dat je je heel erg zorgen maakt! Maar vergeet niet, een operatie vergt veel van een paard, en zeker als ze al zo'n forse infectie ergens hebben zitten. Hij is daar in goede handen, hopelijk knapt hij snel op en mag hij mee naar huis!
ben blij dat ze zo met me mee denken!
Als ik er straks op ga langs de weg vind ik het wel prettig als mensen een beetje rekening houden met ons, maar in het begin loop ik er waarschijnlijk naast onderweg en stap ik in het bos op. Niet alleen om zeker te weten dat we veilig in het bos aankomen, maar het is ook 15 min stappen naar het bos en dan zit je er met heen en terug al een halfuur op en dat vind ik al best veel in het begin.