BrechtCarlos schreef:Zondag weer even op Essie geklommen. Nu voor de 2e keer met beugels.
Dat ziet er fijn ontspannen uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het ging wel super goed! Ik kon best wel flink hangen en kloppen met de pad zonder dat hij terug stapte. 

Lekkerding is het toch ook!
een echte krachtpatser. Fijn dat die puber nu weer "normaal" doet.
hoe ging het met de trailer?
ze is ook een schat. Hij wou geen natte voetjes hoor ik
die fase hebben ze meestal allemaal 
je bent zo wel erg leuk met haar bezig
sterkte!
Maar goed ook want zag een dikke snot klodder toen ik op stal kwam. Ze kan niet over kou
ik ook niet haha. Gelukkig was het geen constante snot maar 1 klodder. Dus even getraind.

xApple schreef:Oei was het niet glad met al die blubber?![]()
Jammer van je deken.. Niks aan te doen. Gelukkig was het niet Zilver zelf. Hier zijn de pony’s ook loeidruk allemaal. Mijn 4 jarige moet ik eerst ff longeren voor ik de sulky erachter kan hangen anders is het rodeo![]()
Met Lars met de trailer ging het ook weer goed! Weer ff een rondje gereden en 3x geladen.

ze ziet er namelijk op sommige fotos uit als een enter xApple schreef:@Toydol; ik was vorige week op wedstrijd met mijn shet en weet je wie ik tegenkwam? Kiyano (Schrijf ik t goed?) Hij startte ook B dressuur en L vaardigheid.Hij deed het onwijs goed, leuk dat het zo goed met hem gaat

dat is dus een volgend trainingspunt lijnen over de rug accepteren en daarna achter de billen door.
dikke hals zit erop.

Art_Ificious schreef:Toydoll fijn zo met die lange lijnen. Dit heb ik bij Limo nog niet geprobeerd die knijpt hem al met lijnen over de rug heendat is dus een volgend trainingspunt lijnen over de rug accepteren en daarna achter de billen door.