Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
S_en_Z schreef:emilyslaluna schreef:
Oh wauw! Ik zie het nu ook! En niemand weet wie ik ben op Facebook
Oh er zitten er hier genoeg die de fb verkoopgroepen ook zien ik weet t lekker wel hahaha.
Fijn dat Lotje thuis is!
emilyslaluna schreef:Ik heb eigenlijk een vraagje. Wat is wijsheid; Lotje is zo aan het paspoort te zien sinds dat ze bij mij stond 4 jaar geleden niet meer ingeënt geweest. Voorheen dacht ik dat het verplicht was, maar schijnbaar is dat alleen als je op wedstrijd oid gaat. Dus bij Lotje was het volgens die mevrouw en dus de manege eigenaar ook niet nodig.
Is het nu toch beter om haar in te enten? Of is het onnodig omdat ze hier toch voor altijd gaat blijven. Helaas is dit onderwerp in mijn eerste jaar bachelor diergeneeskunde nog niet aan bod gekomen.
Ik heb mijn DA al een berichtje gestuurd met dezelfde vraag, echter nog geen antwoord.
Wat de verdere verzorging betreft; morgen komt een hoefsmid langs, want Lotjes hoeven zijn veel te lang en de ijzers zijn zo versleten dat ze achter heel dun zijn. Bovendien zijn de rubbertjes die ertussen zitten helemaal verschoven. Dit wordt morgen opgelost en komt ze zonder ijzers te staan.
Ook ga ik voor de zekerheid een wormkuur halen, want ik heb geen idee of daar ooit over na is gedacht de afgelopen 3.5 jaar. Better safe than sorry!