Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ak145461 schreef:Ik denk dat als de TS een update wil geven ze het vast en zeker zal doen. TS heeft in ieder geval haar uiterste best gedaan voor Kareltje. Laat dit een inspiratie zijn voor iedereen om nog meer de ogen open te doen voor pony's / paarden en andere dieren in nood. Ze hoeft de verdere stappen wat mij betreft niet te delen met ons.De manege hier openbaar bij naam noemen vind ik niet kunnen. Maar ik ben wel benieuwd of er inmiddels gesproken is over het hoe en wat van de situatie.
Riel schreef:ak145461 schreef:Ik denk dat als de TS een update wil geven ze het vast en zeker zal doen. TS heeft in ieder geval haar uiterste best gedaan voor Kareltje. Laat dit een inspiratie zijn voor iedereen om nog meer de ogen open te doen voor pony's / paarden en andere dieren in nood. Ze hoeft de verdere stappen wat mij betreft niet te delen met ons.De manege hier openbaar bij naam noemen vind ik niet kunnen. Maar ik ben wel benieuwd of er inmiddels gesproken is over het hoe en wat van de situatie.
ak145461 schreef:En daar kunnen wij allen iets aan doen. De manege van Kareltje is niet de enige plek waar dieren op een onwaardige manier worden behandeld. M.b.t dierenwelzijn moet er nog heel veel gebeuren. Daar kunnen wij allen mee helpen. Dit door de ogen open te doen en indien nodig hulp te zoeken.Riel schreef:Ik denk dat als de TS een update wil geven ze het vast en zeker zal doen. TS heeft in ieder geval haar uiterste best gedaan voor Kareltje. Laat dit een inspiratie zijn voor iedereen om nog meer de ogen open te doen voor pony's / paarden en andere dieren in nood. Ze hoeft de verdere stappen wat mij betreft niet te delen met ons.
Nee dat hoeft natuurlijk niet, wij op bokt kunnen haar tot niets verplichten. Maar dat neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben. Maar ik zal er ook echt niet om wakker liggen als we dit nu laten bij wat het is. (Behalve dan om het feit dat er nog altijd mensen zijn die niet goed zijn voor hun dieren)