Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eight schreef:Afgelopen maand is mijn merrie (april wordt ze 3) weer helemaal overbouwd gegroeid, hier baal ik best wel van omdat dit betekend dat ze nog zo druk bezig is met groeien. Ik denk dat ik het rijden uit moet gaan stellen. Toen we haar kochten was ze ondervoed en had best een groei achterstand, ik dacht vorige maand dat ze goed was bijgetrokken, maar ze groeit dus nog steeds door..![]()
Hoe is het vandaag gegaan Thoranlove?wat is hij knap zeg
liesen schreef:Ja dat doe ik al, maar ze is zo druk met de weerstand dat ze niet door heeft dat ik een snoepje vast heb.
LiiNd_Y schreef:Mijn merrie is sinds deze week onder het zadel, ze doet het erg braaf!
[ [url=m/RLaqbZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
suikermeisje schreef:Dawson123 schreef:suikermeisje_ is het zeker dat de ontsteking terug is?
Nee. Wel zit er weefsel te pruttelen en daarvoor dus trekzalf en antibiotica. Hopelijk geneest het daarmee.
Heb wel een belasting toeslag die erg voordelig is voor mij maar doe daar liever iets leuks mee dan m'n paard laten opereren
@thoranlove Autsj! Dat klinkt niet best. Kun je niet voorlopig eerst wat meer vertrouwen op doen tussen jullie in een longeercirkel als het zo druk is. Blij dat mijn paard aan huis staat en mijn moeder en zus wel zo lief zijn om even op zo'n moment te wachten. Ook wel zielig voor je paard dat die zo'n spanning kreeg.LiiNd_Y schreef:Mijn merrie is sinds deze week onder het zadel, ze doet het erg braaf!
[ [url=m/RLaqbZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil niet je pret bederven maar vind het er niet fijn uitzien. Snap wel hoe trots je bent want herken dar gevoel heel goed. Misschien is m'n mening ook zo omdat het niet mijn manier van beleren is (ik ben van de rust en echt inimini stapjes per x nemen). Hou er niet van direct de eerste keer stap draf galop etc te moeten. Eerste 5x longeer iemand bij mij hem en zit ik erop voor de sier. Doe ik er niet teveel aan. Uiteindelijk als ik gegaloppeerd heb aan de longeerlijn ga ik los uitstappen. Etc etc. Sommige paarden langer aan longe gezeten als ze bv veel spanning nog hadden.