Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
EmptyWords schreef:Volgens mij is dat niet cookie. Cookie heeft ze overgekocht en volgens kijken is Cookie een kwpn'er. Deze is een pre en nog steeds in het bezit van een ander.
A_nouk schreef:Moderatoropmerking:Graag wil ik jullie aller eerst attenderen op de moderator opmerkingen die eerder op pagina 32 door Agossie is geplaatst:
Agossie schreef:Graag on topic blijven en niet de discussie over of het wel of niet lang duurt en hoe dat aangegeven zou moeten worden blijven voortzetten. Dank voor de medewerking.
Omdat de afgelopen twee pagina's, veelal bestonden uit popcorn reacties, waar blijft de update en specultaties heeft er gisteren een slotje op dit topic gestaan en zijn er enkele berichten verwijderd ofwel aangepast.
Omdat dit topic een mooie bron van informatie is maar ook leuk is om te volgen zouden wij het ontzettend jammer vinden als er op dit topic een permanent slotje moet komen.
We hebben dan ook besloten dat dit topic weer open gaat.
Echter wel met de dringende vermelding niet meer te vragen om status updates en vergelijkbare zaken. Houd het ontopic.
Uit eerder casussen van TS komt ook naar voren dan het soms langer kan duren voordat er een update is. Daarnaast is TS ook niet verplicht updates te blijven maken.
Graag hiervoor jullie respect!
EmptyWords schreef:Volgens mij is dat niet cookie. Cookie heeft ze overgekocht en volgens kijken is Cookie een kwpn'er. Deze is een pre en nog steeds in het bezit van een ander.
Pattypaard schreef:Zoals ik lees in TS haar updates is Cookie wel een PRE en heeft TS Cookie van de toenmalige eigenaar gekocht.
De facebook update kan alsnog wel om Cookie gaan, we weten niet welke afspraken zijn gemaakt natuurlijk. En daar hebben we ook niets mee te maken.
Maar ook om een compleet ander paard.
Dat is een PRE cookie is een KWPN