Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CrazyCat schreef:Aleeneh schreef:Gefeliciteerd zeg, CrazyCat!Kan me voorstellen dat ze dan een jaartje langer blijft staan.
Dank je. Met name wel omdat we als de kleine geboren wordt weer terug naar Nederland willen verhuizen en ik Nova niet eerst een trailerrit van 10 uur naar Oostenrijk wil aandoen vanuit Oost Duitsland om vervolgens weer 14 uur naar Nederland te moeten rijden. (los nog van de extra kosten)
Dan liever straks in 1x 10 uur naar NL vanuit Oost Duitsland wel zo paardvriendelijk.
Aleeneh schreef:Oh, komen jullie weer naar Nederland? Hoe dat zo?![]()
Maar kan me voorstellen dat jullie Nova die rit willen besparen, is een flinke tippel voor zo'n jong dier. En dan te bedenken dat ik 'm met drie kwartier in de trailer al kneep met MishGing overigens super hoor toen, maar 10-14 uur is wel heel veel.
Jes schreef:CC nogmaals Gefeliciteerd!
Ik heb Cascade ook pas met ruim 3,5 jaar beleerd door zwangerschap /bevalling en nu nog heeft ze een relaxed leventje 24/7 buiten en gemiddeld 3x per week aan het werk (en dat is veel op het moment).
Als ik straks weer mag rijden en alles weer op de rit heb dan gaan we echt serieus aan de slag (dan is ze bijna 6).
Art_Ificious schreef:Ik heb vitalbix besteld 7 kg en een maatekertje voor 200gr vitalbix. Dit is de hoeveelheid die Harley nodig zal hebben vermoed ik.
Harley weegt tussen 350-400 kg.