meid wat kan jij trots zijn op jezelf! wat is die pony al gigantisch vooruit gegaan zeg! je doet alles voor haar wat ze nodig heeft en meer! ben benieuwd naar de scan..
Inderdaad zeg, van een bottenzakkie naar een stevige pony... met helaas de nodige zorgen erbij... Hopelijk komt alles toch nog goed ondanks de Cushing.
Wel ontzettend goed bezig TS! Net op tijd die arme Bambi weten te redden van die GRRRRRR-verkoper!
Zit vandaag, verveeld op de bank, beetje bokt, beetje muziek, tv aan, toch weer even op bokt kijken, stuit ik op jouw topic. Wat ben jij een enorm bijzonder mens! Wat een enorme bewondering en respect heb ik nu al voor je terwijl ik je niet eens ken. Wat prachtig wat jij, je gezin ouders en staleigenaren voor dit meisje overhebben. Bij bepaalde filmpjes en foto's, van de hinnik dat je op stal aankomt, en dat ze met je dochter mee loopt in de binnenbak heb ik echt even een traantje weg gepinkt! Ik ga het verhaal van Bambi volgen, en ik wil jullie heel erg veel succes wensen!
Spannend morgen, ben benieuwd of ze nu drachtig scanned. Vind haar buikje ook wel uitsteken, maar met gebrek aan spieren in combi met cushing tja moeilijk wat van te zeggen..