Vooral al het gras in de dressuurbanen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vooral al het gras in de dressuurbanen
De jury vond ons een hele leuke combinatie, natuurlijk wel verbeterpunten maar gewoon vooral een ontspannen proef en netjes m'n figuren gereden enzo. Eerste winstpuntje én prijs direct binnen

Wel een boel tijdfouten, maarja wat wil je met die pony met die korte beentjes
Echt heel gaaf dat we verder geen strafpunten hadden. Een paar stukjes ook echt lekker in galop gereden, leuk man!!
Voelde me de hele dag aangestaard, maar wel leuk ook. Ze vonden Luna allemaal zo leuk en ik heb ook meerdere keren gehoord dat het zo leuk was dat Luna zo met haar oortjes erop liep en ik met een big smile rondreed en dat is echt wel heel leuk om te horen dan 
M'n kaken doen nog pijn van het lachen de hele dag

Zit nog steeds na te genieten
Daphara schreef:GEFELICITEERD! Wat leuk voor jullie! Heb je nog meer foto’s van de proef?
Jazeker! M'n broertje heeft wat foto's gemaakt, maar die zoek ik morgen even uit. Verder komt morgen de vlog van de (voorbereidingen op de) wedstrijd ook al online! Vandaar dat ik nu ook nog wakker ben, wilde natuurlijk direct alles terugkijken en editen

Leuk dat jullie ook gaan starten!
Verder vind ik mennen ook een leuke discipline hoor haha, maar vooral dat ik dit ook met Luna kan doen is heel erg gaaf!
Ik ben nog steeds aan het nagenieten!!! 

Ik heb daarna nog veeeel meer foto’s binnen gekregen, hier een paar 

Ben ook bezig met een soort ‘serie’ over mennen, dus mochten mensen hier nog ideeën/onderwerpen hebben waarover die videos kunnen gaan, let me know 
Vind het knap voor zo’n kleintje van maar 80cm 

YouTube gaat langzamer haha, maar dat is niet erg want ik vind het echt heel erg leuk om te doen! 
Ik leg het uit in mijn nieuwste video op YT, dus kijk die even, mocht je benieuwd zijn. Te lang om te typen haha