Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
mrjlnx schreef:Ik weet natuurlijk niet hoe groot (of klein) je bent Nicole, maar ook ik rijd een tanker van 1.84 met mijn lengte van 1.68. Ik zou ook zeker niet iets afkeuren op lengte.
Marus schreef:Zelf vind ik het dus niet mooi een klein persoon op een groot paard. ZOals je bij Nicole ziet heeft zij korte benen, en dan vind ik het verstandig dat ze voor een paardje gaat wat rondde 1.60 zit.
Hetzelfde is dat ik met mijn 1.72 en 80 kilo niet een paardje van 1.60 ga rijden, vind het voor het oog gewoon niet mooi (buiten het feit om dat ik medelijden krijg met het paardje lol)
coroosje schreef:Wat een prachtige pony had je Nicole!
mrjlnx schreef:Haha ja ik zie het, nee zeker voor het oog dan niet mooi. Daar heb je helemaal gelijk in. Snap dat het er wel uit moet zien.
Voor het oog zie ik er ook niet uit op het paard wat ik rijd. Heb zelf ook korte beentjes en een veelzijdigheidzadel dus begrijp wel hoe je het bedoelt.
Nicole schreef:coroosje schreef:Wat een prachtige pony had je Nicole!
bleaahhhhhIk wou dat ik hem nog had, pff nog steeds elke dag mis ik die jonge, en slaat soms nog wel eens in als huil buien.. Misschien daarom 1 van de redenen dat ik toch beetje te snel wil kwa vinden van een nieuw paardje...
Luca had in mijn ogen gewoon het hele pakket, uitstraling, karakter, doetje, beweging, kleur, hoofdje, foto geil 1ste klas en de perfecte afmeting eigenlijk..