Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nikilover schreef:Idd, ff teruglezen..
En ja, dan kan je er ook bij zeggen dat ik ook niks openbaar wilde maken, want ik reageerde op de vraag van vero waar ik dat gezegd moest hebben.
.
[/quote]
nikilover schreef:Zij zegt, mij werd mij verteld dat dit paard zn streken verleerd was dus ik gig er in goed vertrouwen op, helaas bleek dit niet zo te zijn.
Of iets in die geest.
Dus?
[/quote]
[/quote]
nikilover schreef:Zij zegt, mij werd mij verteld dat dit paard zn streken verleerd was dus ik gig er in goed vertrouwen op, helaas bleek dit niet zo te zijn.
Of iets in die geest.
Dus?
[/quote]
[/quote]verography schreef:Haha ik wil jou zo'n bokpartij wel eens zien uitzitten. Was verbaasd dat ik nog zat tot het over was. Nogmaals deze hele bokpartij heeft niets te maken met wat ik hier heb beweerd dus ja je zit wel fout. Dat jij dat niet wil zien moet je zelf weten. Ik vind je idg achterbaks en je verteld maar een half verhaal.
Ik geef Jamie niet de schuld maar die bokpartij toonde dat Whisper nog echt wel zijn streken had van 2 jaar daarvoor. Dat Jamie die al tijden niet gezien had zegt meer over haar band met haar paard.