Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
listiglistje schreef:Ikke ik weet niet of je ervaring hebt met jonge groene net zadelmakke sportpaarden die net wat hoger in het bloed staan,
maar ik en de meeste met mij zijn niet levensmoe...ik zou iig geen risico nemen, ff rondslingen is dan geen overbodige luxe
ambre schreef:Tuurlijk Ikke,ik kom graag een 4 weken onder het zadel paard bij jou proberen,zo uit het hok met -6.
Ga ik er direct op,ok?En dan graag een paard met minstens 60% bloed van een wat gecompliceerd karakter.
Door jou zelf mak gemaakt natuurlijk....
ambre schreef:Helaas is mijn zoektocht weer afgeblazen.
Eerst rij ik mijn eigen versnellingsbak verrot,kan ik een auto van een vriendin lenen.
Het plan was om samen met vriend in zijn auto op pad te gaan,moet hij ineens werken vandaag
Dus hij met de geleende auto op weg:panne!
Hij kon echt niet weg blijven ivm belangrijk rechercheonderzoek dus zit ik nu thuis,zonder auto dus kan geen kant op.
Denk dat ik dat hele paarden gebeuren maar op de lange baan schuif,tis me blijkbaar niet gegunt.
ambre schreef:Thanx Silly,maar het zit al 2 jaar niet echt mee om het zachtjes te zeggen.
Ben er ff klaar mee!
Veel plezier minimaxi!
listiglistje schreef:Ikke ik weet niet of je ervaring hebt met jonge groene net zadelmakke sportpaarden die net wat hoger in het bloed staan,
maar ik en de meeste met mij zijn niet levensmoe...ik zou iig geen risico nemen, ff rondslingen is dan geen overbodige luxe