Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiesbethDW schreef:Ik heb sinds een maandje mijn De Niro's in Atlantic Cocoa, met bruine laklederen croco accenten. Zitten zalig!
Ik vroeg me alleen af welke kleur schoenpoets ik het beste gebruik om ze af en toe bij te werken. Sowieso gebruik ik de Petrie Bootcare set.
Calypso84 schreef:pff, ik merk dat ik wel erg boers ben tegenover veel hier
ik heb van die rubber laarzen met aan de achterkant elastiek. De ene kuit is namelijk groter dan de andere.. passen dus perfect!! Heb ik heel lang naar lopen zoeken. €69,- schoon aan de haak
en toch snap ik dat niet.. je hebt ook laarzen van 100,- en nog goedkoper zelfs. Waarom in godsnaam laarzen van 600,- kopen!!!???? Die comfort vind je ook echt wel in een goedkoper exemplaar toch?
Zelfde als de nieuwste mode: 'Kijk mij in mijn nieuwste Anky collectie' .. mijn mening: om te kotsen, but that's just me.
lovey_ou schreef:dan moet je der niet quote
Jaa vet he komt je niet bekend voor? werd toen een keer gemaakt door iemand waar wij mee int topic zaten!
Calypso84 schreef:pff, ik merk dat ik wel erg boers ben tegenover veel hier
ik heb van die rubber laarzen met aan de achterkant elastiek. De ene kuit is namelijk groter dan de andere.. passen dus perfect!! Heb ik heel lang naar lopen zoeken. €69,- schoon aan de haak
en toch snap ik dat niet.. je hebt ook laarzen van 100,- en nog goedkoper zelfs. Waarom in godsnaam laarzen van 600,- kopen!!!???? Die comfort vind je ook echt wel in een goedkoper exemplaar toch?
Zelfde als de nieuwste mode: 'Kijk mij in mijn nieuwste Anky collectie' .. mijn mening: om te kotsen, but that's just me.
Calypso84 schreef:en omdat ik rubber laarzen draag, ben ik kansloos en dom? hmm.. Maakt niet uit, iedereen moet lekker doen wat hij of zij leuk vindt. Af en toe snap ik het alleen niet waarom mensen in het duurste van het duurste willen lopen. Heeft denk ik meer met status te maken. Maar dit is met mode precies zo. Ieder zijn ding, en voel je absoluut niet aangevallen hoor
Janine1990 schreef:Meelezer mengt zich in discussie...
De manier waarop je de het topic binnenvalt en de liefhebberij van menigeen hier afzet tegen het dragen van rubber laarzen, dát is kansloos en dom... Zoals je zelf al zegt: Iedereen moet lekker doen wat hij of zij leuk vindt. Oftewel: leven en LATEN leven... Ik snap niet waarom jij je druk maakt over mensen die toevallig laarzen van boven de 600 euro kopen. Lekker zo laten joh... Het heeft namelijk niets te maken met status, dat is jouw interpretatie van het gebeuren. En dát zegt meer over jou dan over elk en een die hier in het topic zit met vreselijk gave laarzen.
Calypso84 schreef:Ik zei dat een goede laars toch wel goedkoper mag kosten dan €600,- wat ik hier best vaak voorbij zie komen. Velen zijn het wel met mij eens. Dus jouw opmerking zegt meer over jou dan over mij ben ik bang
Maar ik moet idd mijn excuses aanbieden. Zo'n offtopic opmerking hoeft niet gemaakt te worden.
en omdat ik rubber laarzen draag, ben ik kansloos en dom? hmm.. Maakt niet uit, iedereen moet lekker doen wat hij of zij leuk vindt. Af en toe snap ik het alleen niet waarom mensen in het duurste van het duurste willen lopen. Heeft denk ik meer met status te maken. Maar dit is met mode precies zo. Ieder zijn ding, en voel je absoluut niet aangevallen hoor
little_birdy schreef:nou nou synthetische troep
is niet iedereen begonnen met rubberen laarzen
heb zelf pas sinds een jaar lederen,
was indd een verademing nadat ze ingelopen waren