Ik ben tot nu toe toch wel droog gebleven haha Meestal als het echt hard regent wacht ik binnen even tot het minder wordt. Is overigens ook de enigste jas die ik heb, de rest is allemaal extra waterdoorlatend En om nu mijn winterjas aan te doen is ook zo.. Warm, haha.
Esther_Ziezo
Geplaatst: 14-08-11 20:22
MelanieB schreef:
De bovenste heb ik gekocht
Die is zo leuk, wil ik voor bij mn Eskadron bicoler white/bleu en mn ES Delft.
Volgens mij zag ik vandaag bij Epplejeck de nieuwe collectie van Equitheme!? Zag er best leuk uit: paars, bruin, grijs en zwart. En redelijk betaalbaar ook nog
Klopt Deze nieuwe collectie komt waarschijnlijk deze week online! Ook de wintercollectie van HV-Polo is net binnengekomen.
Ik vind de grijze en blauwe wel leuk! De bruine, want heb zelf niet zoveel met bruin ..
Wat kosten de dekjes??
wouterpaard
Geplaatst: 15-08-11 21:49
Vind Kingsland echt asociaal met de prijzen omhoog gaan! Heb gelukkig in Essen een rijbroek gekocht voor 70 euro Had ik er toch maar 3 meegenomen. Ook hh wintercollectie is alweer duurder dan dat ik gewend ben van hh. Ik ga dus mooi een seizoen achterlopen
Kingsland is altijd al duur geweest. Ik koop het ook altijd in de uitverkoop Heb in Essen toen gelijk 3 rijbroeken meegenomen. Lekker goedkoop was t toen
Pfff keek net bij ooteman naar de uitverkoop en alles wat ik wou is al uitverkocht Echt balen!!
laura123456
Geplaatst: 15-08-11 22:33
MelanieB schreef:
Kingsland is altijd al duur geweest. Ik koop het ook altijd in de uitverkoop Heb in Essen toen gelijk 3 rijbroeken meegenomen. Lekker goedkoop was t toen